اخبار

تصاویر جدید از کاراکتر Arbiter در بازی Killer Instinct Season

چندی پیش در خبری اعلام کردیم که به زودی پای Arbiter از دنیای Halo به بازی Killer Instinct باز خواهد شد و به جمع کاراکترهای این بازی خواهد پیوست. حال به تازگی سازنده بازی تصاویری از ظاهر این کاراکتر و تجهیزاتی که در آپدیت Killer Instinct Season 3 به همراه خواهد داشت منتشر کرده است.
 
پیش از این اطلاعاتی از مجموعه زره های مربوط به Arbiter در بازی Killer Instinct Season 3 منتشر شده بود، اما کمپانی ۳۴۳، تصاویری جدید از آن ها را در وبسایت بازی منتشر کرده تا طرفداران بازی بدانند دقیقا انتظار چه چیزی را می کشند.
 
این مجوعه عبارت است از تعدادی زره پیش فرض با نام های Kaidon، Commander، Ascetic و Storm و مجموعه ای دیگر که Retro نامیده می شود و شامل لباس Arbiter از دنیای Halo 2، Elite Supreme Commander، Zealot و Ranger می شود.
 
Stage مربوط به این کاراکتر نیز حالت داینامیک خواهد داشت و در پس زمینه مبارزه شما، جنگی بین نیروهای Swords of Sanghelios و Covenant ها در جریان خواهد بود.
 
عنوان Killer Instinct Season 3 در ۲۹ مارس و با قیمت ۲۰$ برای Xbox One و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. این عنوان شامل ۸ کاراکتر خواهد بود که ۴ کاراکتر Arbiter، Rash، Tusk و Kim Wu در ابتدای عرضه در دسترس خواهند بود.
 
می توانید تصاویر این مجموعه زره ها را به همراه دیگر تنظیمات شخصی سازی Arbiter در زیر مشاهده کنید.

killer instinct
killer instinct
killer instinct
killer instinct
killer instinct
killer instinct
killer instinct
killer instinct
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا