اخبار

کنسول ساخته شده از طلای ۲۴ عیار !!!

اگر از گیمرهای کهنه‌کار باشید بی‌شک با کنسول NES و بازی‌های زیبایی که داشت آشنایی دارید. به‌تازگی خبری به دستمان رسیده مبنی بر اینکه یک کنسول مشابه به کنسول NES با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار ساخته شده تا سی سالگی سری بازی زلدا جشن گرفته شود.
در سال ۲۰۱۴ بود که Analogue Nt معرفی شد تا بهترین روش برای انجام بازی‌های NES در تلویزیون‌های مدرن باشد. گویا برای جشن گرفتن سی سالگی بازی محبوب «افسانه‌ی زلدا» (The Legend of Zelda) تصمیم گرفته شده تا یک مدل از Analogue Nt ساخته شود
کنسول ساخته شده از طلای 24 عیار 1
شاید بتوان یکی از نسخه‌هایی که قول آن داده شد اما زمان زیادی طول کشید تا نمونه‌ای از آن را مشاهده کنیم نسخه‌ای از بازی زلدا بود با کارتریج طلایی که درنهایت برای N64 عرضه گشت. اگر به خاطر داشته باشید کارتریج‌های بازی‌ها از جنس پلاستیک بود و در آن زمان که خبر عرضه‌ی کارتریجی از جنس طلا منتشر شد سروصدای زیادی به پا کرد.
کنسول ساخته شده از طلای 24 عیار 4
البته این کنسول جدیدی که از جنس طلا خواهد بود یک سورپرایز دیگری نیز به همراه دارد. نسخه‌ای از بازی افسای زلدا که دارای بدنه‌ای از جنس طلای ۲۴ عیار بوده و از زیبایی خارق‌العاده‌ای بهره می‌برد. جالب است بدانید که ۱۰ عدد از این کنسول‌ها به همراه کارتریج بازی افسانه‌ی زلدا وجود دارد که خبر از ارزش بالای این کنسول می‌دهد. با این کنسول شما می‌توانید بازی‌های NES یا Famicom را اجرا کرده و از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرید.

  • کنسول NES
سیستم سرگرمی نینتندو یا NES یک کنسول خانگی ۸ بیتی بود که در سال ۱۹۸۳ توسط کمپانی ژاپنی نینتندو ساخته شد. محصول نینتندو در ژاپن به نام فمیکام شناخته می‌شد و توانست به‌سرعت به محبوبیت برسد. از عناوین محبوب NES می‌توان به نینجا گایدن، برادران سوپر ماریو، فوتبالیست‌ها، افسانه‌ی زلدا، مگامن و دابل دراگون اشاره کرد. NES در ایران به نام میکرو نیز شناخته می‌شود و محبوب‌ترین بازی آن نیز قارچخور را همان سوپرماریو است.

اولین موضوعی که با دیدن چنین کنسولی به ذهنمان خطور می‌کند قیمت آن است. باید گفت که برای Analogue Nt ساخته‌شده از طلای ۲۴ عیار باید ۵ هزار دلار ناقابل پرداخت کنید. البته مدل استاندارد این کنسول تنها ۵۰۰ دلار قیمت دارد. قیمتی که تنها علاقه‌مندان به کنسول‌های قدیمی را به خود جلب می‌کند و احتمالاً اکثر گیمرها علاقه دارند تا یک پلی استیشن ۴ و یا شاید هم ایکس باکس وان داشته باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا