اخبار

کنسول پراجکت اسکورپیوی مایکروسافت بازی ها را در رزولوشن ۴K واقعی اجرا می کند

جنگ بین دو کنسول پلی استیشن و ایکس باکس تمامی ندارد. پس از این که معلوم شد تمامی بازی ها بر روی کنسول پلی استیشن پرو در رزولوشن ۴K واقعی اجرا نخواهند شد، مایکروسافت در طی مصاحبه ای اعلام کرد که کنسول پراجکت اسکورپیو این شرکت بازی های استدیو های داخلی این شرکت را در رزولوشن ۴K واقعی اجرا خواهد کرد.
 
اگر شما فکر می کردید که کنسول پراجکت اسکورپیو مایکروسافت بازی ها را در رزولوشن ۴K اجرا نخواهد کرد، باید نظر خود را عوض کنید. بیشتر بازی های پلی استیشن پرو بر روی رزولوشن ۴K واقعی اجرا نخواهند شد و قیمت کارت های گرافیک سازگار با رزولوشن ۴K بیشتر از قیمت تمام شده ی یک کنسول است. هر چند مایکروسافت قول داده است که برای عناوین خودش هیچگونه فریبی در کار نخواهد بود. آقای شانون لوفتیس از این مایکروسافت در مصاحبه با خبرگذاری USA Today گفته است که تمامی بازی های ساخت استدیو های داخلی این شرکت بر روی کنسول اسکورپیو در رزولوشون ۴K واقعی و نرخ فریم ثابت اجرا خواهد شد. حداقل شما چند عنوان خواهید داشت تا ببینید که تلویزیون ۴K شما چه قابلیت هایی دارد.
 
لوفتی اشاره ای به این بازی ها نکرد و جای تعجبی هم ندارد، چون هنوز یک سال تا عرضه ی این کنسول زمان باقی مانده است. با این حال اجرا در رزولوشن ۴K واقعی می تواند به سخت افزار جدید ایکس باکس پشتوانه ی بزرگی بدهد. حتی اگر بازی های ساخت دیگر شرکت ها نیز به جای استفاده از رزولوشن ۴K واقعی از آپ اسکیلینگ استفاده کنند نیز شما انگیزه ی دیگری برای خرید این کنسول پر قدرت را دارید . آن همان بازی های استدیو های داخلی این شرکت است. البته این کار لزوما شما را از پلی استیشن ۴ پرو غافل نخواهد کرد چون این کنسول عناوین انحصاری بسیاری را دارد که خود برگ برنده ی بزرگی به حساب می آید، اما اگر از دارندگان کنسول های ایکس باکس باشد، خرید این کنسول یک گزینه ی بسیار عالی به حساب می آید. البته هنوز باید زمان زیادی را منتشر ماند.
منبع: Engadget
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا