اخبار

کورتانا جدید قابلیت خاموش و ری استارت کردن ویندوز دارد

کورتانا
مایکروسافت در حال ساخت و عرضه ورژن بتا ویندوز ۱۰ است که این هفته در اختیار کاربران خود قرار دهد.این ورژن با یک سری از جزییات جدید همراه خواهد بود.تغییرات اصلی در آن. از جمله کورتانا،مایکروسافت دیجیتال اسیستنت است.در این ورژن جدید از ویندوز مایکروسافت کورتانا به شمااجازه می دهد که بتوانید سیستم را خاموش کنید رو اسلیپ بگذارید یا این که با صدا سیستم را ری استار کنید.کورتانا همچنین قابلیت قفل کرد سیستم و یا کم و زیاد کردن صدای سیستم را به شما می دهد..
یک سری تغییرات دیگر.در این ورژن جدید خواهیم داشت از جمله این که کنترل سیستم های صوتی و پلیر ویندوز به کورتانا داده شده .همچنین این که ویندوز ۱۰ می تواند از سرویس هایی نظیر iHeartRadio و TuneIn استفاده کند.
همچنین در هنگام پخش موزیک شما میتوانید از کورتانا سوال کنید که چه آهنگی در حال اجراست.تا این که به شما اطلاعات آهنگ را بدهد.مایکروسافت همچنین طراحی رابط کاربری کورتانا را نیز در زمانی که روی سیستم نیستید تغییر داده است.
تمامی این تغییرات از زمانی ایجاد شد که قرار شد مایکروسافت سخت افزار خود را به سمت آمازون و آمازون اکو بکشاند و آن را با ویندوز ۱۰ تلفیق کند.
منتظر این ورژن جدید روی سیستم های خود باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا