اخبار

گاف تیم پشتیبانی سامسونگ، این شرکت را وادار به عذرخواهی کرد

همانطور که چند روز قبل در خبرها خواندید تیم پشتیبانی سامسونگ در پاسخ به سوال یکی از کاربران نوت بوک های این شرکت مبنی بر از کار افتادن کارت وایرلس Broadcom در ویندوز ۱۰، عدم نصب این نسخه جدید پلتفرم ویندوز را به وی پیشنهاد داد.
 
این عضو تیم پشتیبانی خدمات مشتریان سامسونگ در پاسخ به سوال این کاربر نوشت:

صادقانه بگوییم که ما نصب ویندوز ۱۰ را بر روی هیچ کدام از پی سی ها و یا لپ تاپ های شرکت خود توصیه نمی کنیم. ما هم اکنون در حال هماهنگی با کمپانی مایکروسافت به منظور بررسی و رفع این مشکلات هستیم. در واقع، درایورهایی که ما هم اکنون بر روی وب سایت خود دادیم، با آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز سازگار نیستند. از این رو، پیشنهاد می کنیم که فعلاً با نسخه کنونی ویندوز خود کار کنید و به محض این که ویندوز ۱۰، مشکلی را در پی سی ها و یا لپ تاپ های ما ایجاد نکند، به شما اطلاع خواهیم داد.

همانطور که مشاهده می کنید در این ایمیل هیچ اطلاعات مشاوره ای در خصوص چگونگی رفع این مشکل ارائه نشد و ساده ترین و شاید هم بی ربط ترین پاسخ که همان عدم نصب ویندوز ۱۰ بود، به کاربر پیشنهاد شد.
اما طولی نکشید که این پاسخ در وب سایت The Register رسانه ای شد و این مسئله، با واکنش کمپانی سامسونگ همراه شد به طوری که سخنگوی این شرکت، از این کاربر و همچنین سایر کاربران به دلیل ارایه اطلاعات نادرست توسط تیم پشتیبانی خود عذرخواهی کرد. سامسونگ در این خصوص عنوان کرد:”

از این که یکی از نمایندگان ما در بخش خدمات مشتریان نتواست اطلاعات درستی را در خصوص آپگرید ویندوز ۱۰ برای نوت بوک های این شرکت ارایه دهد و موجب سردرگمی کاربران شد، عذرخواهی می کنیم. کاربران می توانند با مراجعه به وب سایت ما، اطلاعاتی را در خصوص امکان بروزرسانی نوت بوک های سامسونگ به ویندوز ۱۰ که هم اکنون از سیستم عامل های ۷، ۸ و یا ۸٫۱ بهره می برند، دریافت کنند.

به گفته مایکروسافت، بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ در تاریخ ۲۹ جولای و یا همان ۸ مرداد ماه به پایان خواهد رسید و پس از این تاریخ، کاربران می بایست هزینه ای را بابت خرید این پلتفرم بپردازند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا