اخبار

گزارش روز چهارم (پایانی) الکامپ ۹۶: اختتامیه و خداحافظی تا الکامپ بعدی

روز چهارم (پایانی) الکامپ ۹۶

سرانجام در پایان روز چهارم (پایانی) الکامپ ۹۶ شاهد یک مراسم اختتامیه نسبتا مناسب بودیم. البته مسئولان برگزاری این نمایشگاه در ابتدای کار اعلام کرده بودند که به علت نبودن مراسم افتتاحیه بر روی اختتامیه نمایشگاه تمرکز بیشتری خواهند داشت. مراسم اختتامیه این نمایشگاه در سالن مخصوص استارت‌آپ‌ها یا همان الکام استارز انجام شد و در آن برجسته‌ترین چهره‌های سازمان صنفی رایانه‌ای کشور یعنی رییس و معاون این سازمان حضور داشتند.

ناصر علی سعادت به‌عنوان رییس این سازمان سخنرانی مختصری کرده و در طول این سخنرانی به اهمیت استارت‌آپ ها و خوشحالی از استقبال بسیار زیاد از سالن‌های متعلق به استارت‌آپ ها اشاره کرد. همچنین در پایان مراسم نیز نایب‌رییس سازمان صنفی رایانه‌ای کشور، باقر بحری به پشت تریبون رفته و در سخنانی از تمامی کسانی که در برگزاری این نمایشگاه مشارکت داشته و در آن حاضر شده بودند تقدیر و تمجید به عمل آورد.

با تمامی این تفاسیر، روز چهارم (پایانی) الکامپ بهترین زمان برای بررسی نتیجه‌گیری کلی این نمایشگاه است. اگر بخواهیم کفه مثبت و منفی ترازو را در کنار یکدیگری قرار بدهیم، بدون شک وزنه به سمت مثبت سنگینی خواهد کرد ولی این موضوع نباید موجب شود تا از نقاط ضعف متعدد الکامپ ۸۶ به‌سادگی گذر کنیم. بدون شک ساده‌انگاری و تنها دیدن موارد مثبت و در عین حال بدبینی و تنها دیدن موارد منفی به ویرانی منتهی خواهند شد و به‌عنوان عضو کوچکی از رسانه‌های فناوری در ایران انتظار داریم که مسئولان این نمایشگاه بتوانند نمایشگاه بعدی را به‌مراتب بهتر از نمایشگاه سال جاری برگزار کرده و یا به عبارت صحیح‌تر، آن را بهینه‌تر مدیریت کنند تا دیگر شاهد هرج و مرج و آشفتگی‌های مشاهده شده در نمایشگاه امسال نباشیم. همچنین اصحاب رسانه، اعضای ارزشمند کشور به‌حساب می‌آیند و بدون شک برخورد شایسته و مودبانه با آن‌ها، کمترین انتظار ممکن در نمایشگاهی در این سطح است که البته در نمایشگاه امسال تنها در روز دوم شاهد کم‌لطفی‌هایی در این زمینه بودیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا