اخبار

گلکسی اس ۶ در ایران به همراه سیم کارت های ایرانسل عرضه خواهد شد

۰۰۰۳۳
به نقل از دیجیاتو: در حالی که سامسونگ قرار است فردا طی مراسمی به صورت رسمی گلکسی اس ۶ را در ایران عرضه نماید، منابع خبری نزدیک به شرکت کره ای، اطلاعات جالبی را در اختیار دیجیاتو قرار داده اند.
بر اساس شنیده ها، سامسونگ طی قراردادی که با ایرانسل امضا نموده، قصد دارد تا پرچمدار جدیدش را به همراه یک عدد سیم کارت ایرانسل به بازار عرضه نماید.
به گفته منبع خبری دیجیاتو، با توجه به پشتیبانی سخت افزاری گلکسی اس ۶ از اتصال LTE، سیم کارت های ارائه شده از نوع Usim خواهند بود، تا بدین شکل کاربران قادر باشند از اینترنت نسل چهارم ایرانسل بر روی دستگاه های خود استفاده نمایند.
طبق قرارداد سامسونگ و ایرانسل، خریداران گلکسی اس ۶ علاوه بر دریافت یک عدد سیم کارت، می توانند از یک سال ترافیک رایگان اینترنت نیز برخوردار گردند. البته هنوز مشخص نیست که در این بسته اهدایی، سقف ترافیک مصرفی تا چه حد در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است که موارد اشاره شده تنها شامل حال محصولاتی می شود که به صورت قانونی توسط سامسونگ در بازار ایران توزیع می شوند.
در تمام دنیا شرکت های سازنده و اپراتورهای موبایل ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند و تلاش می کنند تا با ارائه پیشنهاد هایی جذاب، کاربران را به استفاده از محصولاتشان ترغیب نمایند. تا کنون چنین ارتباطی را در ایران شاهد نبودیم، اما به نظر می رسد که این ماجرا کم کم در حال تغییر است.
بد نیست اشاره کنیم که این موضوع، اولین همکاری سامسونگ و ایرانسل به شمار نمی رود و این دو شرکت پیش از این نیز در ارائه سرویس بهتر به کاربران، همکاری هایی را با یکدیگر به انجام رسانده اند.
از جمله این همکاری ها می توان به ارائه آپدیت نرم افزاری ویژه، برای موبایل های گلکسی اس ۵ اشاره کرد. گلکسی اس ۵ به صورت سخت افزاری از اتصال LTE پشتیبانی می کند، اما برخی از مدل های وارد شده به ایران از لحاظ نرم افزاری به نحوی برنامه ریزی شده بودند که اجازه استفاده از اینترنت نسل چهارم را به کاربران نمی دادند.
در حالی که بسیاری از مشتریان سامسونگ از این موضوع گلایه داشتند، شرکت کره ای در نهایت در هفته گذشته آپدیتی را برای دارندگان سیم کارت ایرانسل ارسال کرد که طی آن قابلیت اتصال به LTE به لیست امکانات دستگاه اضافه می گشت.
انتظار می رود سامسونگ طی مراسمی که فردا در بازار چارسو برگزار می کند، همکاری جدید خود با ایرانسل را به صورت رسمی اعلام نماید.
منبع : دیجیاتو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا