اخبار

گلکسی اس ۷ اکتیو سامسونگ رونمایی شد

کمپانی سامسونگ امروز به طور رسمی از اسمارت فون قدرتمند گلکسی اس ۷ اکتیو که نسخه ای جان سخت از آخرین پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی اس ۷ است، رونمایی کرد.
این گوشی همانند محصولات قبلی متعلق به این سری از مشخصات سخت افزاری مشابهی با مدل اصلی برخوردار است که از میان آن ها می توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز به چهار هسته پردازشی ۶۴ بیتی kyro، تراشه گرافیکی آدرنو ۵۳۰، فضای رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گگیابایتی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی اشاره کرد.
گلکسی اس ۷ اکتیو از نمایشگر ۵٫۱ اینچی سوپرامولد کواد اچ دی بهره می برد و به دلیل استفاده از یک قاب محافظ برای افزایش مقاومت، از ابعادی بزرگ تر و وزنی بیشتر از مدل گلکسی اس ۷ برخوردار است و از آن جایی که در ساخت بدنه آن از ترکیبی از پلاستیک و فلز استفاده شده، ضخامت آن نیز با افزایشی ۲ میلیمتری به ۹٫۹ میلیمتر رسیده است.
از دیگر تغییرات عمده در این نسخه می توان به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد که در مقایسه با باتری های ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی تعبیه شده در گوشی های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، می تواند برای علاقه مندان و آن هایی که همواره از تمام شدن سریع شارژ باتری خود گله می کنند، جالب توجه باشد.
اما آن چه که این گوشی را در مقایسه با سایر اسمارت فون های این شرکت کره ای متمایز می کند، دوام و به نوعی جان سختی آن است. به طوری که از گواهینامه IP68 بهره می برد و این یعنی می توان بدون کوچک ترین نگرانی، گوشی را به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک و نیم متری آب نگه داشت.
همچنین، روی نمایشگر این دستگاه  را لایه ای از پلی کربنات دربرگرفته است که می تواند محافظ خوبی در برابر خط و خش و ضربات احتمالی بر روی صفحه نمایش باشد.
علاوه بر این، گلکسی اس ۷ اکتیو توانست در تست های مربوط به استانداردهای نظامی آمریکا موسوم به ۸۱۰G نیز سربلند بیرون بیاید. در این تست، گوشی ها در معرض شرایط مختلفی همچون دمای بالا، رطوبت زیاد، ضربات متعدد، تست های سقوط و غیره قرار می گیرند تا دوام آن ها برای ماندن در چنین شرایطی مورد بررسی قرار گیرد.
سامسونگ در خصوص سایر ویژگی های این گوشی عنوان کرده است که در این محصول از سنسور تشخیص هویت از طریق اثر انگشت و همچنین بسته امنیتی Knox این شرکت استفاده شده که می تواند علاوه بر بالا بردن ضریب امنیتی گوشی، محتواهای کاری و شخصی را نیز از هم جدا کند.
باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی غیرقابل تعویض است و از تکنولوژی شارژ سریع و همچنین شارژ وایرلس نیز بهره می برد. گفتنی است این گوشی منحصراً از طریق اپراتور AT&T در آمریکا عرضه می شود و قرار است با رنگ های سبز، خاکستری و طلایی و از دهم ژوئن، ۲۱ خرداد، به دست علاقه مندان برسد. هنوز حرفی از قیمت این محصول به میان نیامده است.
 

سامسونگ

 

گلکسی اس 7 اکتیو
گلکسی اس 7 اکتیو
گلکسی اس 7 اکتیو
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا