اخبار

گلکسی اس ۷ با پشتیبانی از کارت حافظه و اس ۷ اج با لبه‌های خمیده در بالا و پایین ارائه می‌شوند

گلکسی اس ۷ پرچمدار بعدی سامسونگ خواهد بود. گفته می‌شود این تلفن که به همراه یک نسخه بزرگ‌تر با نمایشگرهای خمیده در هر چهارطرف روانه بازار می‌شود، از کارت microSD نیز پشتیبانی می کنند.
گلکسی اس ۷ تا پایان سال جاری خورشیدی روانه بازار می‌شود و از هم اکنون شایعات مختلفی درباره آن می‌شنویم. گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد دو محصول را به صورت همزمان معرفی کند. یک مدل کوچک‌تر با نام گلکسی اس ۷ و یک نسخه اج که کمی ابعاد بزرگ‌تری دارد و نمایشگر آن خمیده است. مشخصات فنی این دو تلفن مشابه هم خواهد بود و هر دو از یک پردازنده رده بالای اکسینوس سری ۸ یا اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برند. همچنین این دو تلفن به ۴ گیگابایت حافظه رم، دوربین ۲۰ مگاپیکسل برایت‌سل سامسونگ و کانکتور USB نوع C مجهز خواهند شد.
شایعات جدید حکایت از آن دارند که گلکسی اس ۷ با نمایشگر ۵.۲ اینچ و گلکسی اس ۷ اج در ابعاد ۵.۷ اینچ معرفی خواهند شد. همچنین گفته می‌شود نسخه اج پرچمدار جدید کره‌ای‌ها در لبه‌های کناری فقط اندکی خمیدگی داشته باشد، اما لبه‌های بالا وپایین آن خمیدگی بیشتری را شاهد باشیم.
سامسونگ مدت‌ها است روی نمایشگرهای خمیده و انعطاف‌پذیر کار می‌کند. مشخص نیست که گلکسی اس ۷ اج حالت انعطاف‌پذیر هم داشته باشد یا نه، اما خمیدگی در لبه‌های بالا و پایین می‌تواند کاربردهای متفاوتی نسبت به آنچه امروز در اس ۶ اج و اس ۶ اج پلاس می‌بینیم داشته باشد. از آنجا که سامسونگ به تازگی پتنتی برای نمایشگرهای خمیده بالا تا پایین ثبت کرده، این شایعات چندان هم دور از واقعیت به نظر نمی‌رسند. بر اساس پتنتی که سامسونگ ثبت کرده، تصاویر رندر شده‌ای هم وجود دارد که در زیر آن را مشاهده می‌کنید.
اما شایعه دیگر این است این دو دستگاه بر خلاف تلفن‌های سری گلکسی اس ۶ از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند و کاربر می‌تواند کارت میکرو SD را به آانها متصل کند. این موضوع یکی از مواردی بود که منجر به نارضایتی مشتریان گلکسی اس ۶ شده بود و احتمالا سامسونگ با گرفتن این بازخوردها سعی دارد تا دوباره امکان افزایش ظرفیت حافظه را به تلفن‌های خود بازگرداند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا