اخبار

گلکسی تب A سایز ۸ اینچی جدید به زودی رونمایی خواهد شد

سامسونگ در نظر دارد که ورژن جدید گلکسی تب A سایز ۸ اینچی را مخصوص کودکان تا ماه آینده وارد بازار کند.
این تبلت سامسونگ یک تبلت میانرده محسوب می شود که با پردازنده اسنپدراگون ۴۳۷ ساخته شده است.فرکانس کاری این چیپ‌ست روی ۱.۴ گیگاهرتز تنظیم و در کنار آن، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم در این دستگاه تعبیه شده است. حافظه‌ی داخلی تبلت مورد بحث ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده؛ ولی کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی این تبلت را افزایش دهند. دوربین پشتی و جلویی گلکسی تب A مدل ۲۰۱۷ به ترتیب ۸ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.
از طرف دیگر سامسونگ اعلام کرد که این محصول را با اندروید ۷ نوقا به همراه سامسونگ  UX رونمایی خواهد کرد.اخیرا فایل مربوط به دفترچه‌ی راهنمای این محصول نیز به‌صورت آنلاین فاش شده است. بر اساس اطلاعات این دفترچه، انتظار می‌رود این تبلت به دستیار هوشمند بیکسبی مجهز باشد. البته گلکسی تب A 8.0 جدید از نسخه‌ی کامل بیکسبی بهره نخواهد برد و گفته می‌شود فقط به قابلیت بیکسبی هوم مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات محصول نامبرده می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌های ۴G اشاره کرد. با توجه به مشخصات فنی این دستگاه، ظاهرا سامسونگ آن را بیشتر برای کودکان در نظر گرفته است. در این تبلت قابلیتی به‌نام Kids Mode وجود دارد و تعدادی بازی نیز به‌طور پیش‌فرض روی آن ارائه خواهد شد.
به نظر می رسد که باید منتظر رونمایی از این محصول در ایفا ۲۰۱۷ باشیم. در هر حال هنوز از زمان عرضه و قیمت این محصول خبری در دست نیست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا