اخبار

گلکسی نوت ۸ شبیه به گلکسی اس ۸ خواهد بود

گلکسی نوت ۸ شبیه به گلکسی اس ۸ خواهد بود

گلکسی نوت ۸

سامسونگ در آینده‌ای نه‌چندان دور قرار است تا تلفن همراه هوشمند گلکسی نوت ۸ خود را به بازار عرضه کند. یکی از نکته‌های مهم برای مخاطبان و دوست داران تلفن‌های همراه سامسونگ شکل ظاهری آن است به‌خصوص که ظاهر گلکسی اس ۸ در سال میلادی جاری سروصدای زیادی به پا کرد.

به‌تازگی ویدیویی از پنل صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۸ در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است که بازدیدهای بسیار زیادی را به همراه داشته است. بااین‌حال کمپانی سامسونگ هنوز موثق بودن این ویدیو را تائید نکرده است اما داشتن ایده‌ای کلی از ظاهر گلکسی نوت ۸ چندان بی‌فایده نخواهد بود.

پنل صفحه‌نمایش نشان داده شده در این ویدیو بسیار شبیه به پنل صفحه‌نمایش گلکسی اس ۸ است. تشخیص این پنل از پنل گلکسی اس ۸ بسیار سخت است زیرا ویدیو ارائه شده زاویه دید چندان مناسبی ندارد اما به نظر می‌رسد که این پنل نسبت به پنل گلکسی اس ۸ اندکی پهن‌تر و بلندتر است و همچنین گوشه‌های آن نیز کمتر خمیده است. شایعات حاکی از این هستند که صفحه‌نمایش نوت ۸ احتمال بسیار زیاد ۶٫۴ اینچی است که این رقم اندکی بیشتر از اندازه صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی گلکسی اس ۸ پلاس است.

بااین‌حال شباهت‌های این دو تلفن همراه هوشمند چندان چیز جدیدی نیست. زمانی که گلکسی اس ۸ رونمایی شد، سامسونگ تمرکز خود را بر روی فناوری “صفحه‌نمایش بی‌نهایت” خود قرار داد و همین امر نیز باعث تفاوت بسیار زیاد گلکسی اس ۸ از پرچم‌دار سابق خود یعنی گلکسی اس ۷ شد. چیزی که این ویدیو نشان می‌دهد این است که نوت ۸ نیز می‌تواند طراحی صفحه‌نمایش بی‌نهایت را داشته باشد و سامسونگ این طراحی را تنها مختص به گلکسی اس ۸ نداند.

حادثه رخ‌داده برای باتری‌های گلکسی نوت ۷ موجب شده است تا وظیفه بزرگ جلب اعتماد دوباره مشتری‌ها به گردن گلکسی نوت ۸ بیفتد. بعدازاین حادثه سامسونگ مجبور است تا نسل جدید تلفن‌های همراه هوشمند خود را به ویژگی‌هایی مجهز کند که اعتماد خریداران را جلب کرده و همچنان بازار را در دست داشته باشد. در مورد تاریخ عرضه این دستگاه نیز گفته می‌شود که به‌احتمال بسیار زیاد گلکسی نوت ۸ در ماه اوت سال میلادی جاری به بازار روانه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا