اخبار

گلکسی نوت ۹ (galaxy Note 9) احتمالا با نمایشگر ۶٫۴ اینچی عرضه خواهد شد

گلکسی نوت ۹ (galaxy Note 9) به احتمال زیاد زودتر از موعد مقرر معرفی شود. از طرفی خبرهای جدید مبنی بر این که این گوشی با نمایشگر ۶٫۴ اینچی و حتی باتری بزرگتر عرضه شود به گوش می رسد.
گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس آخرین پرچم داران شرکت سامسونگ بودند که در بسیاری از زمینه ها به موفقیت دست یافتند. حال این شرکت کره ای قصد دارد تا پرچم دار بعدی خود، فبلت گلکسی نوت ۹ را با قابلیت های ویژه رونمایی کند.
البته در مورد این گوشی شایعات بسیار است و در آخرین آن ها به این نکته اشاره شده که این فبلت به صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی مجهز شده و از طرفی باتری بزرگتری نیز روی آن قرار خواهد گرفت. شاید چنین تغییری بسیار کوچک باشد، اما می‌تواند شکاف میان این گوشی و گلکسی اس ۹ پلاس را بزرگ‌تر کند. این‌که اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تعبیه خواهد شد یا نه، یک مسئله کاملا متفاوت است که البته برخی گزارش‌ها آن را تایید کرده‌اند.

مطالب مرتبط:

طرح مفهومی جدید گلکسی نوت ۹ فاش شد

دیده شدن گلکسی نوت ۹ در وبسایت سامسونگ

اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت ۹ فاش شد

باتری ۳۸۵۰ میلی آمپری برای گلکسی نوت ۹ در نظر گرفته شده است

همچنین این که سامسونگ بخواهد از یک باتری بزرگتر در حد ۳۸۵۰ یا حتی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نوت ۹ استفاده کند چالش های مربوط به خود را دارد. گلکسی نوت ۹ همانند پرچمداران سری گلکسی اس ۹، به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ تجهیز خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از قیمت منتشر نشده است.


بیشتر بخوانید:

جشنواره فروش گلکسی S۹ و S۹+ به همراه هدایای خاص

همه گوشی های سامسونگ از اردیبهشت به طرح رجیستری می پیوندند

Gear S۳ و بهبود نرم افزاری باتری

نگاهی به روند طراحی و ساخت گوشی گلکسی S۹ سامسونگ‎

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا