اخبار

گلکسی نوت ۱۰ برای موفقیت راه آسانی در پیش ندارد

گلکسی نوت ۱۰ را می توان یک نقطه حساس برای سامسونگ دانست. ۱۰ یکی از اعدادی است که نمی توان به سادگی از کنار آن رد شد، شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند همواره تلاش کرده اند که این عدد را به محصولی اختصاص دهند که به بلوغ کامل ظاهری و فنی رسیده باشد. اما وقتی در قبل این عدد کلمه نوت نیز قرار بگیرد، می تواند شرایط را کمی سخت تر کند. سری نوت سامسونگ یکی از تاثیرگذارترین محصولاتی هستند که وارد بازار شدند، چرا که با عرضه این گوشی های هوشمند بود که بازار از روند استفاده از نمایشگرهای کوچک خارج شده و به سمت نمایشگرهای بزرگ رفت. با این حال سامسونگ باید تلاش کند در نوت ۱۰، علاوه بر حفظ اصالت، نوآوری هایی را نیز ارائه کند تا بازار را برای عرضه گلکسی اس ۱۱ نیز به نوعی آماده کرده باشد.

گلکسی نوت، برای سال هایی به دلیل داشتن نمایشگر بزرگ، داشتن قلم استایلوس و همچنین بهره مندی از حافظه رم و فضای ذخیره سازی بیشتر نسبت به دیگران، توانسته است که مورد حمایت کاربران قرار بگیرد. اما امروز اکثر گوشی های هوشمند دارای صفحه نمایش های بیش از ۶ اینچ بوده و در نسخه های مختلفی با حافظه رم و فضای ذخیره سازی مختلف تولید می شوند، از طرفی استفاده کردن از قلم در برخی از مدل های میان رده شرکت های دیگر همچون ال جی نیز دیده می شود. با این وجود باید ببینیم، سامسونگ به برگه طلایی را برای موفقیت نسل دهم از نوت ها در نظر گرفته است. این موضوع از آن جایی سخت می شود که حدود چند ماه از معرفی کردن نسخه های مختلف از گلکسی اس ۱۰ می گذرد، این خانواده به اندازه ای کامل بوده که حتی از پیش از گسترش شبکه ارتباطی ۵G، یک نسخه سازگار با ان نیز طراحی شده است.

سامسونگ هم اکنون در سبد محصولات خود مدل اس پلاس با نمایشگر ۶.۴ اینچی را دارد. یک مدل خاص از این محصول نیز توسط کره ای ها به فروش می رسد که دارای ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی می باشد. همانطور که گفته شد، نسخه ۵G از گلکسی اس ۱۰ علاوه بر سازگاری با نسل پنجم ارتباطات دارای ۸ گیگابایت رم بوده و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را هم به کاربران ارائه می کند. این مدل از اس ۱۰ دارای دوربین چهارگانه قدرتمند اصلی می باشد. به این ترتیب تنها وجود قلم S Pen، تنها وجه تمایز فیزیکی نوت ۱۰ با اس ۱۰ می باشد. باید منتظر بمانیم و ببنیم که سامسونگ چه محصولی را برای رقابت با پرچمدار فعلی خود تدارک دیده است.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا