اخبار

گلکسی نوت ۸ دارای بهترین نمایشگر حال حاضر از نگاه displaymate

به تازگی displaymate اعلام کرده است که صفحه نمایش گلکسی نوت ۸ سامسونگ بهترین صفحه نمایش حال حاضر موجود بر اساس آمار و ارقام است. گلکسی اس ۸ به صفحه نمایشی سوپر آمولد و ۵٫۸ اینچی با وضوح ۱۴۴۰×۲۹۶۰ و تراکم ۵۷۰ پیکسل در هر اینچ تجهیز شده و حداکثر روشنایی آن نیز هزار نیت است. از طرفی، نوت ۸ با وضوح تصویر یکسان اما تراکم ۵۲۱ پیکسل در هر اینچ و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت در اختیار کاربران قرار گرفته است که می‌توان آن را یک رکورد جدید برای اسمارت فون ها در نظر گرفت.
سامسونگ با تولید رنگ قرمز بیشتر در نمایشگر نوت ۸ توانسته  گرمای عمقی زیبایی را تولید نماید که باعث خیرگی چشمان می شود.پشتیبانی ۱۱۲ درصدی از طیف رنگ DCI-P3 و ۱۴۱ درصدی از sRGB در کنار تولید رنگ بهتر در صورت بالا بودن نور محیط، از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با فبلت جدید سامسونگ هستند.
نکته جالب در مود فبلت جدید سامسونگ نیز این است که فضای صفحه ۲۰ درصد بیشتر از فضای صفحه گلکسی S8 است. به علاوه، خود نمایشگر نیز ۲۲ درصد درخشان‌تر از نمایشگر گلکسی اس ۸ است. در نهایت، این گوشی با دریافت گواهی “Mobile HDR Premium” از UHD Alliance، محتوای ۴K HDR را از نظر دقت و دامنه رنگ مشابه تلویزیون‌های ۴K پخش می‌کند.
میزان بازتاب در نوت ۸ به ۴٫۶ درصد رسیده که پایین ترین نرخ ممکن در میان تمامی فبلت های موجود در بازار است. نرخ کنتراست در محیط‌های پرنور نیز بین ۸۸ تا ۱۲۸ اعلام شده که می‌توان آن را بالاترین میزان اندازه‌گیری شده برای اسمارت فون ها در نظر گرفت.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا