اخبار

گلکسی S8 و S8 plus از این پس از Daydream پشتیبانی خواهد کرد

گوگل اعلام کرد که سیستم Daydream را با یک به روز رسانی جدید به گوشی های گلکسی S8 و S8 plus روانه خواهد کرد. تا به حال این سیستم روی این گوشی ها غیر فعال بود که با به روز رسانی جدید هردو گوشی می توانند از این قابلیت استفاده کنند.
این سیستم واقعیت مجازی کاملا نقطه ای خالی در گوشی های گلسی S8 و S8 plus بود و حال گوگل تصمیم گرفت که این سیستم را به این گوشی ها بخوراند. همچنین گوگل تصمیم دارد که هدست های واقعیت مجازی خود را برای Daydream گسترش دهد. به همین جهت، هدست‎ جدید دی‌دریم ویو با قیمت ۵۹ دلار (به جای ۷۹ دلار) عرضه خواهد شد. این کاهش قیمت برای مدت محدودی درنظر گرفته شده است و براساس اعلام گوگل، تنها تا ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) فرصت دارید تا هدست‏‌های مبتنی بر واقعیت مجازی این شرکت را با قیمت کم‏تر خریداری کنید.
دو برنامه Virutal Reality Services و دی‌دریم برای اجرای Daydream روی گوشی های گلکسی S8 و S8 plus لازم هستند. به‎روزرسانی وعده داده شده توسط گوگل و سامسونگ، در برخی از مناطق عرضه شده است؛ به همین جهت، احتمالاً باید مدتی برای دریافت این به‎روزرسانی منتظر بمانید.
در حال‌حاضر، گوشی‌های پیکسل گوگل، موتو زد موتورولا، هوآوی میت ۹ پرو، ذن‌فون AR ایسوس و Axon 7 زدتی‎ای با پلت‌فرم Daydream سازگاری دارد و بیشتر آن‌ها مانند گلکسی اس ۸ با دریافت به‎روزرسانی، از این پلت‏فرم پشتیبانی می‌کند.
گوگل، هم‌چنین در جریان برگزاری Google I/O در اوایل امسال، اعلام کرده است که گوشی پرچم‎دار جدید ال‌جی با پشتیبانی از پلت‎فرم واقعیت مجازی Daydream گوگل راهی بازار خواهد شد و برای استفاده از این پلت‎فرم، نیاز به دریافت به‎روزرسانی جداگانه نیست؛ هرچند، این سازنده از ارائه جزئیات بیشتر پیرامون گوشی جدید شرکت ال‌جی خودداری کرد. برای استفاده از این پلت‌فرم، باید گوشی‌هوشمند شما از دی‌دریم پشتیبانی کند؛ سپس باید یک هدست و یک کنترلر لمسی خریداری کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا