اخبار

گلگسی A10e و کسب تاییدیه اف سی سی

به تازگی گوشی گلگسی A10e مجوز FCC  را دریافت کرده است و با شماره SM-A102U  به ثبت رسیده است و این می تواند خبر خوبی برای شرکت سامسونگ باشد. چند هفته پیش مجوز Wi-Fi برای گلگسی A10e  صادر شد و شماره ثبتی برای کسب مجوز SM-A102U بوده است. البته سایر مشخصات سخت افزاری دیگری را در FCC به ثبت نرسانده ولی مشخص است که این گوشی در FCC به ثبت خواهد رسید و بدین ترتیب اعتبار شرکت سامسونگ بیشتر خواهد شد

گوشی گلکسی A10e در مقایسه با گلکسی A10 ضعیف تر بوده و بنابراین مشخص می شود که مشخصات سخت افزاری ضعیف تری نسبت به بقیه دارد و باتری ضعیف و صفحه نمایش کوچک باعث خواهد شد در کل قیمت پایین تری داشته باشد.

مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی A10

  • پروسسور اگزینوس ۷۸۸۴
  • رم ۲ گیگا بایت
  • حافظه داخلی ۳۲ گیگا بایت
  • صفحه نمایش ۲/۶ اینچ از نوع Infinity و اچ دی پلاس
  • رزولوشن دوربین عقب ۱۳ مگا پیکسل
  • رزولوشن دوربین جل ۵ مگاپیکسل
  • باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت
  • قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ

کلیه دستگاه هایی که مجوز FCC را دریافت می کنند بدین معنی است که این دستگاه ها در عملکرد سایر دستگاه ها مانند دستگاه های رادیویی هواپیما و کشتی ها اختلالی ایجاد نمی کند و کاربران می توانند این نوع دستگاه ها را به داخل هواپیما و کشتیی منتقل کرده و با خیال راحت از آن استفاده کنند.

زمانی که موسسه FCC به دستگاه و گوشی مجوز موسسه خود را صادر می کند موارد امنیتی دستگاه را بررسی کرده و براساس هزاران آزمایش امنیتی این مجوز صادر می شود. موسسه  FCC توسط قانون ارتباطات سال ۱۹۳۴ تشکیل شد تا جایگزین عملکرد تنظیمات رادیویی کمیسیون رادیو فدرال شود موسسه   FCC قوانین ارتباطات را از کمیته بازرگانی میان ایالتی گرفت. صلاحیت مجاز FCC شامل ۵۰ ایالت، ناحیه کلمبیا و قلمروهای ایالات متحده است.

موسسه FCC همچنین در کشورهای دیگر آمریکای شمالی زمینه های مختلف همکاری، نظارت و رهبری را برای سازمان های ارتباطی مشابه فراهم می کند و آن ها را تغییر و بروزسانی می کند. موسسه FCC ، ۱۶۸۸ کارمند فدرال دارد که از دسامبر ۲۰۱۷ تشکیل شده که ۵۰ درصد مردان و ۵۰ درصد زنان مجموعه پرسنل شرکت را تشکیل می دهند.

از آن جایی که گوشی گلکسی A10e به تازگی روانه بازار می شود کسب این مجوز می تواند موجب فروش بیشتر این گوشی شود و همه کاربران که می توانند آن را در سفرهای دریایی و هوایی خود به راحتی استفاده کنند  و از آنجایی که در دستگاه های هوایی و دریایی و ارتباطات بی سیم خللی را ایجاد نمی کند موجب محبوبیت بیشتر این گوشی شده و باعث فروش بیشتر این گوشی در کشورهای مختلف جهان شده است  و هر روزه نیز بر تعداد کاربران این گوشی افزوده می شود و حتی کاربران آمریکایی هم می توانند از آن به راحتی استفاده کنند.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا