اخبار

گوشی اچ تی سی یو ۱۲ لایف با صفحه نمایش همچون آیفون ایکس

به نظر می رسد که اچ تی سی قصد دارد گوشی اچ تی سی یو ۱۲ لایف را با صفحه نمایشی همچون آیفون ایکس عرضه کند. این گوشی حدودا ۲ ماه دیگر رونمایی خواهد شد.

آن چیزی که مسلم است، تغییر رویه اچ تی سی در تولید گوشی های هوشمند بوده و این شرکت تایوانی سعی دارد تا محصولات جدید با طراحی متفاوت تری را عرضه کند.
همانطور که می دانید اچ تی سی ۲ سالی است که از سایر رقبا عقب مانده و فروش خوبی نیز ندارد. در همین راستا بسیاری بر این عقیده‌اند که گوشی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس معرفی نشده تیر آخر کمپانی اچ تی سی بوده و شاید تعیین کننده‌ی ادامه فعالیت یا ورشکستگی آن‌ها به جهت کنار کشیدن از دنیای گوشی سازی باشد.
زمان دقیق معرفی اچ تی سی یو ۱۲ لایف مشخص نیست اما به احتمال زیاد این گوشی با طراحی همچون آیفون ایکس تولید شود. ایوان بلس ادعا می‌کند که اچ تی سی یو ۱۲ لایف همراه با یک نمایشگر ناچ عرضه خواهد شد.
از آنجایی که در حال حاضر هیچ تصویری از این دیوایس منتشر نشده، مشخص نیست که اچ تی سی چگونه طراحی ناچ استایل را بر روی نمایشگر اچ تی سی یو ۱۲ لایف پیاده سازی خواهد کرد. آیا این تکه‌ی بریده شده‌ی بالایی نمایشگر همانند اسنشال فون کوچک است یا اندازه‌ی آیفون ۱۰ اپل بزرگ خواهد بود؟ ما بر این باوریم که اچ تی سی به مورد دوم متوسل شود، اما باید اجازه دهید تا ببینیم این گوشی ساز آسیایی چه در سر می‌پروراند.
انتظار می‌رود کمپانی اچ تی سی در اردیبهشت یا خرداد ماه از یک پرچمدار جدید با نام یو ۱۲ پلاس پرده برداری کند، اما باید منتظر ماند و دید که آیا آن‌ها در کنار مدل اصلی این خانواده از مدل میان رده اچ تی سی یو ۱۲ لایف نیز پرده برداری می‌کند یا خیر!
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا