اخبار

گوشی بدون حاشیه Realme X

رسانه ها به تصاویر گوشی Realme X دست یافته اند. گوشی جدید این شرکت بدون حاشیه خواهد بود. قرار است که گوشی Realme X در تاریخ ۱۵ مه در چین در اختیار عموم قرار گیرد. یکی از کارکنان این شرکت ، تصویر این گوشی را در شبکه های اجتماعی و دنیای اینترنت منتشر کرده است. این گوشی که پرچمدار این شرکت محسوب می شود حاشیه ای ندارد. حاشیه بخش پایین این گوشی ها نسبت به سایر گوشی ها، ضخیم تر است. قرار است که با دوربین سلفی پاپ آپ به بازار عرضه شود.

البته براساس تصاویر منتشره، پنل پشتی این دوربین مشخص نشده ولی این گوشی هوشمند زمانی در TENAA حضور چشمگیری داشت. یک دوربین دوگانه به همراه با فلش LED در پنل پشتی تعبیه شده است. نمایشگر این گوشی خاص AMOLED بوده با نسبت ۲/۹۱ درصد پنل جلویی را اشغال کرده است. اندازه صفحه نمایش ۵/۶ اینچ بوده و یک باتری ۳۶۸۰ میلی آمپر ساعت، در آن کار گذاشته شده است. یک چیپست ۷۳۰ اسنپدراگون قدرت این گوشی پرچمدار را به رخ می کشد.

این گوشی به تکنولوژی شارژ سریع VOOC 3 مجهز شده است. دوربین های این گوشی، ۵ و ۴۸ مگاپیکسلی هستند. شرکت Realme این گوشی را با سنسور زیر نمایشگر اثر انگشت عرضه خواهد کرد. حافظه داخلی این گوشی ۶۴ و ۱۲۸ گیگا بایت و رم نیز ۶ و ۸ گیگا بایت را پشتیبانی می کند و در براساس این حافظه ها عرضه خواهد شد.

قرار است که شرکت Realme   گوشی Realme X Youth Edition را در ۱۵ مه رونمایی کند که گوشی ضعیف تری است. حسگرهای مجاورت، شتاب سنج، نور، ژیروسکوپ و اثر انگشت در این گوشی کار گذاشته شده است. صفحه نمایش ۶.۵ اینچ (۱۶.۵۱ سانتی متر) با وضوح صفحه ۱۰۴۰ × ۲۳۴۰ پیکسل و در سیستم عامل آندروید v9.0 (Pie) ،با هسته Octa 2.2 گیگاهرتز، دو هسته ای، کریو پردازنده ۴۷۰ + ۱.۸ گیگاهرتز، هگزا هسته، Kryo 470 با ۶ گیگابایت رم، مهم ترین مشخصات سخت افزاری آن است.

رزولوشن دوربین ۸۰۰۰ ×۶۰۰۰ پیکسل است.  جک ۵/۳ میلی متری برای هدفون مدنظر گرفته شده است. سنسور چشم برای بازکردن قفل صفحه از مشخصات بارز امنیتی آن محسوب می شود. دو سیم کارت بوده و سیم های نانویی نیز می تواند در آن به کار برود. نمایشگر این گوشی فول اچ دی است و مشخص است که شما می توانید با کیفیت بالا ویدیوها و تصاویر را مشاهده کنید.

همچنین دوربین دوگانه نیز باعث خواهد شد تا بتوانید تصاویر و ویدیوهایی با کیفیتی را تهیه کنید. حافظه های این دستگاه به شما اجازه می دهد تا بتوانید مدارک و ویدیوها را ذخیره کرده و به مدت زمان زیادی آن ها را داشته باشید. البته این نوع گوشی در دو نسخه متفاوت در زمینه حافظه داخلی و رم عرضه خواهد شد و شما می توانید نسخه دلخواه خود را به لحاظ مقدار مشخص حافظه خریداری کنید.

قرار بر این است که این گوشی در شهر پکن رونمایی شود و رسانه ها از همین حالا نسبت به رونمایی آن شایعات بسیار زیادی را منتشر کرده اند که تا زمان رونمایی گوشی هیچ چیزی را نمی توانیم برای مشخصات این گوشی بیان کنیم.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا