اخبار

گوشی تاشو سامسونگ دو روز دیگر رونمایی خواهد شد

در طول دو سه هفته گذشته شایعات بسیار زیادی در مورد SM-G9298  گوشی تاشو سامسونگ پخش شد، حال سامسونگ با ارسال دعوتنامه ای برای چینی ها تاریخ رونمایی از این گوشی را حدود ۲ روز دیگر اعلام کرده اسا. در تصویر تبلیغاتی دعوت‌نامه‌ی سامسونگ، این کمپانی اساسا طراحی گوشی هوشمند تاشوی SM-G9298 را به نمایش گذاشته و با اینکار شایعات و تصاویری که اخیرا از این محصول فاش شده را کم و بیش تایید کرده است.
گوشی تاشو سامسونگ در TENAA در کشور چین تاییدیه دریافت کرد از همین رو انتظار می رفت که این گوشی به زودی در این کشور معرفی شود. به لطف اطلاعاتی که توسط تنا فاش شده، اکنون بیشتر مشخصات فنی گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ را می‌دانیم. بر اساس شایعات مختلف گفته می‌شود که گوشی SM-G9298 و Samsung-W2018 در واقع دو محصول متفاوت خواهند بود. انتظار می‌رود گوشی Samsung-W2018 به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و ۶ گیگابایت رم مجهز شود. همچنین در شایعات مرتبط با این گوشی، سایر مشخصات فنی آن در حد گوشی‌های پرچمدار خواهد بود. این در حالی است که مشخصات سخت‌افزاری گوشی SM-G9298 کمی ضعیف‌تر در نظر گرفته شده است.
با اطلاعاتی که از سوی TENAA منتشر شده است، این گوشی دارای صفحه لمسی سوپر امولد ۴٫۲ اینچی خواهد بود و از کیفیت صفحه نمایش QHD بهره می برد و همچنین سیستم AOD یا صفحه همیشه روشن را دارا است. این دستگاه به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز خواهد بود و حافظه‌ی رم آن هم ۴ گیگابایت اعلام شده است.
حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی SM-G9298 معادل ۶۴ گیگابایت خواهد بود و علاوه بر این می‌توانید با استفاده از از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی حافظه‌ی داخلی آن را ارتقا دهید. دوربین پشتی این دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی است و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند به یک باتری با ظرفیت ۲۳۰۰ میلی‌ آمپرساعت مجهز خواهد بود و سیستم‌عامل پیش فرض آن اندروید ۶.۱.۱ مارشمالو است.
طبق اطلاعات TENAA این گوشی ۲۳۴ گرم وزن خواهد داشت و همچنین از اندروید ۷ نوقا استفاده می کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا