اخبار

گوشی جدید بلک بری ماه آینده معرفی خواهد شد

گوشی جدید بلک بری ماه آینده از راه خواهد رسید. جان چن، مدیر‌عامل کمپانی بلک بری در اوایل امسال بیان کرد که این کمپانی گوشی ‌ساز کانادایی در سال ۲۰۱۶ از دو گوشی هوشمند میان رده اندرویدی خود پرده‌برداری خواهد کرد؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که چارچوب زمانی خاصی مد نظر است.
در هیاهوی معرفی گوشی‌های هوشمند جدید و پرچم‌داران قدرتمند چینی به بازار گوشی‌های هوشمند، جان چن در یک مصاحبه خبری جزئیات بیشتری از انتشار این دو گوشی جدید بلک بری عنوان کرده و اعلام کرد که این محصولات به‌زودی در ماه جولای معرفی خواهند شد.
چن بدون افشای هرگونه اطلاعات بیشتری عنوان کرد که در ماه جولای تمام جزئیات مربوط به این گوشی‌های هوشمند آشکار خواهد شد. اطلاعات راجع به گوشی‌های جدید بلک بری در حال حاضر بسیار ناچیز است و به‌جز برخی تصاویر درز شده که می‌گویند مربوط به این دو گوشی هوشمند بوده و اسم رمزهایی چون هامبورگ و رم، چیز بیشتری وجود ندارد.
چن در این مصاحبه موکدا تائید کرد که این دو گوشی جدید بلک بری در دسته‌بندی گوشی‌های هوشمند میان رده یا در بین دسته‌بندی‌های میان رده و بالا رده قرار خواهند گرفت. امسال کمپانی BlackBerry هیچ گوشی هوشمندی را به بازار دستگاه‌های بالا رده معرفی نخواهد کرد.
چن در مصاحبه با Mobile Syrup گفت: “من واقعا برای رونمایی آماده نیستم. حدس می‌زنم که بتوانیم این کار را در ماه جولای انجام دهیم. من درباره دو دستگاهی صحبت می‌کنم که ممکن است از هم‌اکنون تا پایان سال مالی امسال معرفی شوند. این دو دستگاه بیشتر در بین گوشی‌های میان رده یا کمی بالاتر از میان رده قرار خواهند گرفت؛ اما در دسته‌بندی دستگاه‌های بالا رده جای نخواهند گرفت.”
پیش از این بلک بری نتایج کوارتر اول سال ۲۰۱۶ را اعلام کرد، نتایج به هیچ عنوان تصویر زیبایی از این کمپانی کانادایی را به‌نمایش نمی‌گذارد. این کمپانی در اولین کوارتر امسال، توانسته است تنها ۵۰۰,۰۰۰ گوشی هوشمند را در بازارهای جهانی به‌فروش برساند. این گزارش کاهش ۵۴ درصدی آمار سالیانه این کمپانی را بازگو می‌کند. با این حال چن هنوز معتقد است که بلک بری می‌تواند از تجارت گوشی‌های هوشمند خود سود کند. در همین راستا فیس بوک و واتساپ نیز اعلام کرده‌اند که در حال پایان دادن به پشتیبانی از دستگاه‌های بلک بری هستند. با این اوصاف کمپانی BlackBerry روزگار چندان خوشی را سپری نمی‌کند باید دید این شرکت کانادایی برای رفع این معضل چه استراتژی را پیاده خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا