اخبار

گوشی جدید هواوی در TENNA رویت شد

Maimang 6 گوشی جدید هواوی است که در وبسایت TENNA رویت شده. این گوشی صفحه نمایش کشیده دارد و احتمالا از نسبت ۱۸:۹ استفاده خواهد کرد
محصول مورد بحث از یک صفحه‌نمایش ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل استفاده می‌کند؛ نسبت ابعاد صفحه‌نمایش با توجه به رزولوشن +Full HD که برای نمایشگر کشیده این مدل درنظر گرفته شده، دو به یک است.
ابعاد این گوشی، ۱۵۶.۲ در ۷۵.۲ در ۷.۵ میلی‌متر است؛ اگر هواوی Maimang 6 را با شیائومی می میکس ۲ مقایسه کنیم، گوشی جدید هواوی کمی از پرچم‌دار بدون حاشیه شیائومی کشیده‌تر است. باید اشاره کرد که شیائومی میکس ۲ از یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل استفاده می‌کند.
وزن این گوشی استثنایی ۱۶۴ گرم  است و باتری ۳۴۵۰ میلی آمپری در اختیار دارد.این گوشی از چهار دوربین بهره می‌برد و با شماره مدل RNE-AL00، از ترکیب دو سنسور ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی برخوردار است که برای دوربین اصلی به کار گرفته خواهد شد و دوربین دیگر با دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد که برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌ی تصویری کاربرد خواهد داشت.
 
به احتمال بسیار زیاد این گوشی فبلت بعدی هواوی باشد؛ با این‌حال، نوع پردازنده مشخص نیست اما انتظار می‌رود چیپ‌ست کرین، قدرت پردازشی این مدل را تأمین کند.
در سایر مشخصات فاش شده برای فبلت ۵.۹ اینچی جدید هواوی، به عرضه این مدل با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره شده است. هنوز مشخص نیست که هواوی Maimang 6 چه زمانی معرفی خواهد شد یا چه قابلیت‌های دیگری ارائه خواهد داد. ضمن اینکه برچسب قیمتی فبلت جدید هواوی با نمایشگر کشیده با نسبت تصویر ۲ به ۱ هنوز مشخص نشده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا