اخبار

گوشی دوربین محور Oppo R9 بیست و هفتم اسفند معرفی خواهد شد

دیروز تیزری منتشر شد که تایید می‌کرد Oppo قصد دارد گوشی R9 را معرفی کند.اوپو آر ۹ ( Oppo R9 ) در حقیقت جانشینی برای R7 duo است که سال گذشته معرفی و عرضه شد. تنها موضوعی که مشخص نشده بود زمان رونمایی از موبایل دوربین محور جدید کمپانی چینی‌ست که آن نیز گویا مشخص شده.
به تازگی کمپانی Oppo متروها و ایستگاهای چین را پر کرده از بیلبوردهای تبلیغاتی که خبر از رونمایی گوشی جدید R9 در هفدهم مارس (بیست و هفتم اسفند) را می‌دهند.

گوشی دوربین محور Oppo R9 بیست و هفتم اسفند معرفی خواهد شد

برخلاف جد خود، گفته شده که گوشی دوربین محور R9 دارای سخت افزار قدرتمندی خواهد بود. این موبایل پس از عرضه به عنوان برترین گوشی دوربین محور Oppo شناخته خواهد شد که به احتمال زیاد از سیستم شارژ سریع Super VOOC نیز بهره می‌برد.
موبایل جدید کمپانی دارای یک صفحه‌ی ۶ اینچی با رزولوشن QHD بوده و از یک دوربین عقب ۲۱ مگاپیسکلی، یک دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۳ یا ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و در آخر باتری با ظرفیت ۳,۷۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت بهره خواهد برد. مانند دیگر موبایل‌های بالارده که در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌گردند این گوشی نیز انتظار می‌رود تا مبتنی بر سیستم عامل اندروید مارشمیلو باشد.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا