اخبار

گوشی شیائومی Mi 6 با بدنه سرامیکی شبیه به Mi Mix معرفی شد

چندی پیش شنیدیم که در آینده گوشی شیائومی Mi 6 در سه نسخه مختلف ارائه خواهد شد. یکی با یک صفحه نمایش تخت  X30 مدیاتک، دیگر با یک صفحه نمایش تخت و اسنپ دراگون ۸۳۵ شرکت کواالکوم و دیگری  با یک صفحه نمایش لمسی منحنی و اسنپ دراگون ۸۳۵٫شیائومی Mi 6
شایعه جدیدی از چین درز کرده است که بدنه این گوشی هوشمند بدنه ای سرامیکی شبیه به گوشی هوشمند  شیائومی  Mi Mix سرامیکی خواهد بود و مدل منحنی آن با رم ۶ گیگابایتی و دو مدل دیگر بارم ۴ گیگابایتی می باشند.
در هر سه مدل
دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل و حسگر IMX362 سونی استفاده شده است، همچنین دارای  آندروید  ۷٫۰ نوقا، و ظرفیت باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر می باشد. این دستگاه تلفن همراه هوشمند در دو گزینه  ۱۲۸ گیگابایتی  و ۲۵۶ گیگابایتی ظرفیت ذخیره سازی ارائه شده است.
ارزان ترین نوع این گوشی در فروشگاه های  چین  CNY 1999 (290دلار یا ۲۷۰ یورو با
نرخ ارز در حال حاضر )، مدل رده متوسط ​​آن CNY 2499 (363 دلار یا ۳۳۷ یورو )، و گران قیمت ترین مدل این گوشی با صفحه نمایش منحنی و بدنه سرامیک  CNY 2999 (435 دلار یا ۴۰۵ یورو) برچسب قیمت خورده است.

هنوز هیچ اطلاعی به عنوان زمانی که گوشی شیائومی Mi 6 راه اندازی خواهد شد در دسترس نیست، شایعاتی است مبنی بر این که زمان آن ماه مارس و یا آوریل خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا