اخبار

گوشی قابل انعطاف Lenovo در کنفرانس IFA برلین امسال رخ نشان می‌دهد

چند ماه پیش کمپانی لنوو در رویداد Lenovo Tech World که در سانفرانسیسکو برگزار شد، طرح مفهومی از یک تبلت و یک گوشی هوشمند با نمایشگر منعطف را به نمایش گذاشت. گفته می‌شود که این دستگاه‌ها از حالت طرح مفهومی خود خارج شده‌اند. حالا با انتشار یک ویدئوی رسمی تبلیغاتی از این کمپانی چینی، گویا به زودی شاهد گوشی قابل انعطاف Lenovo خواهیم بود.
در این ویدئو که به منظور معرفی محصولات این کمپانی در کنفرانس IFA 2016 برلین منتشر شده با شعار “متمایز برای بهتر بودن” تعدادی از محصولات جدید این کمپانی را به نمایش گذاشته است. در این ویدیو یک لپ تاپ Lenovo Yoga جدید، نوع جدیدی از صفحه کلید و از همه مهمتر یک گوشی با نمایشگر قابل انعطاف و یک تبلت تاشو خودنمایی می‌کنند.
سامسونگ و ال جی دو نام بزرگی هستند که در کنار گوشی‌ های قابل انعطاف قرار می‌گیرند. سامسونگ می‌گوید که گوشی‌ های منعطف این کمپانی در سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهند شد و ممکن است که در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) به نمایش درآیند.
از سوی دیگر کمپانی LG تاکنون دو گوشی هوشمند با قابلیت خمیدگی به بازار معرفی کرده است. G Flex و G Flex 2 نام این دو اسمارت فون است؛ اما هنوز هم تصمیم ندارد تا میدان را برای رقیب هموطن خود خالی کند. از خبرهای منتشر شده این گونه برداشت می‌شود که این کمپانی کره‌ای در حال آماده سازی خود برای راه اندازی یک گوشی هوشمند قابل انعطاف در سال آینده است.
 
گوشی قابل انعطاف Lenovo
اگر این خبر صحت داشته باشد و لنوو بتواند گوشی منعطف خود را امسال معرفی کند، رسما اولین شرکتی خواهد بود که موفق شده تا چنین محصولی را به کارنامه کاری خود اضافه کند. چیزی که درباره گوشی های قابل انعطاف جلب توجه می‌کند، تنها نمایشگر آن نخواهد بود. یک گوشی هوشمند اجزا بسیار زیادی مانند باتری دارد که به راحتی خم نخواهد شد.
تا ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور ماه) دو هفته دیگر زمان باقی است و ما برای دیدن گوشی قابل انعطاف Lenovo در آن روز لحظه شماری می‌کنیم. با ما همراه باشید تا جدیدترین خبرهای مربوط به کنفرانس IFA 2016 برلین را با شما در میان بگذاریم.
 
گوشی قابل انعطاف Lenovo

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا