اخبار

گوشی میزو بلو چارم ای (M3E) رسما معرفی شد

کمپانی میزو (Meizu) به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ چینی شناخته می‌شود که همچون رقبای هم وطن خود به ساخت گوشی‌های مقرون به صرفه مشهور است. این شرکت به تازگی گوشی ارزان قیمت و زیبایی را به صورت رسمی معرفی کرده است: گوشی بلو چارم ای میزو (Meizu Blue Charm E) یا همان ام ۳ ای میزو (Meizu M3E) با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی. در ادامه بیشتر با این گوشی آشنا می‌شویم.
گوشی Blue Charm E میزو با بدنه باریک و فلزی خود، حس لوکس بودن را به کاربران منتقل می‌کند. میزو با تولید این دستگاه در ۵ رنگ بندی عملکرد خوب خود در زمینه جذب سلیقه کاربران را کامل کرده است؛ رنگ آبی این محصول بسیار زیبا و متفاوت بوده و مطمئنا علاقه‌مندان به خود را پیدا می‌کند. طبق معمول، رابط کاربری Flyme این شرکت بر روی سیستم عامل اندروید در گوشی M3E میزو سوار شده است. از جمله تغییرات نسخه جدید این رابط کاربری می‌توان به بهبود جلوه‌های گرافیکی و عملکرد آن اشاره کرد.
با مقایسه قیمت ۲۰۰ دلاری این محصول با مشخصات سخت افزاری آن، متوجه مقرون به صرفه بودن گوشی بلو چارم ای میزو می‌شوید: کاربران می‌توانند با پرداخت این هزینه مناسب گوشی ۵٫۵ اینچی میزو را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ (پنل IPS ال سی دی)، تراشه هلیو پی ۱۰ مدیاتک (MT6755) با سه گیگابایت حافظه رم دریافت کنند. تراشه هلیو P10 در اینجا با دو بخش چهار هسته‌ای از هسته‌های A53 همراه شده است؛ یکی برای عملکرد حرفه‌ای و برنامه‌های سنگین اندرویدی و دیگری برای کاربرد روزانه کاربر به جهت کاهش مصرف باتری دستگاه.
با توجه به محدوده قیمت گوشی بلو چارم ای میزو ، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت کاملا معقول و مناسب به نظر می‌رسد و مشکلی در این زمینه نداریم؛ قابل توجه آیفون‌ها و موتو جی شرکت لنوو! علاوه بر این امکان ارتقا حافظه دستگاه از طریق درگاه میکرو اس دی فراهم شده است.
 
گوشی بلو چارم ای میزو
گوشی بلو چارم ای میزو شامل دو قابلیت ویژه می‌شود و از آنجایی که عادت داریم این موارد را در گوشی‌های گران قیمت و پرچمدار مشاهده کنیم، در مورد آنها نیز در این مطلب بحث می‌کنیم. اولین مورد، حسگر اثر انگشت ام تاچ (MTouch) است که عملکرد بسیار سریع و دقیقی داشته و در پایین صفحه نمایش محصول تعبیه شده است. دومین مورد بهره گیری از تکنولوژی mCharge است که در عرض نیم ساعت گوشی را به ۵۰ درصد شارژ می‌رساند و همچنین گوشی در عرض یک ساعت ۹۰ درصد شارژ خواهد شد. این دستگاه با پورت یو اس بی نسخه C شارژ می‌شود.
 
در بخش پشتی از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی به همراه سنسور IMX258 سونی بهره گرفته شده است؛ این تکنولوژی اخیرا به گوشی‌های جدید چینی رسیده و مورد توجه تولیدکنندگان مختلف قرار دارد. گشادگی لنز دوربین f/2.2 بوده و تکنولوژی تشخیص فاز، سرعت فوکوس آن را بهبود بخشیده است.
 
گوشی بلو چارم ای میزو به قیمت ۱۹۶ دلار در کشور چین به فروش می‌رسد. کسانی که امروز دستگاه را پیش خرید کنند، می‌توانند در ۱۴ آگوست محصول خود را دریافت نمایند. البته انتظار این محصول مقرون به صرفه در ایالات متحده آمریکا و اروپا را در آینده نزدیک نداشته باشید. همچون سایر محصولات شرکت میزو، این گوشی را نیز باید توسط واسطه‌ها از فروشگاه‌هایی همچون eBay خریداری کنید. با این حال در چنین خریدی خبری از گارانتی دستگاه نیست و هرگز پیشنهاد نمی‌کنیم گوشی‌های چینی را بدون گارانتی خریداری کنید! در ادامه توجه شما را به گالری تصاویر این محصول جلب می‌نماییم:
 

گوشی بلو چارم ای میزو

گوشی بلو چارم ای میزو

گوشی بلو چارم ای میزو

گوشی بلو چارم ای میزو

نظر شما در مورد گوشی گوشی بلو چارم ای میزو چیست؟ آیا امکانات این دستگاه برای محدوده قیمتی ۱۹۶ دلار مناسب است؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا