اخبار

گوشی های هوشمند با رم ۸ گیگابایتی به زودی عرضه می شوند

همانطور که می دانید مقدار سقف استفاده شده از رم در گوشی های هوشمند تاکنون ۴ گیگابایت بوده است و این رقم برای گوشی های هوشمند آینده در حال افزایش است و ممکن است که به زودی شاهد ساخت گوشی های هوشمند با رم ۸ گیگابایتی باشیم.
شرکت کوالاکام به تازگی پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ را راه اندازی کرده است که انتظار می رود در سال آینده روی گوشی های هوشمند پرچم دار دیده شود، که باتوجه به گزارش های موجود این پردازنده خارق العاده تا سقف ۶ گیگابایت رم را پشتیبانی می کند.
اکنون به نظر می رسد که برخی جزئیات از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ منتشر شده است که انتظار می رود در طول سال ۲۰۱۷ میلادی برای گوشی های هوشمند روانه بازار شود و تا سقف ۸ گیگابایت رم را پشتیبانی کند.
پردازنده جدید اسنپدراگون ۸۳۰ با اسم رمز MSM8998 نام گذاری شده است و شایعه شده که در تولید آن از فراند ۱۰nm استفاده می شود. اما همانطور که می دانید در تولید اسنگدراگون ۸۲۰ از فرایند ۱۴nm استفاده شده است و در سال آینده میلادی روانه بازر می گردد که انتظار می رود در گلکسی اس ۷ وجود داشته باشد. ۸ گیگابایت حافظه رم مقداری عظیمی برای یک گوشی هوشمند به شمار می آید و ممکن است که قدری تعجب آور باشد.
حال ما بی صبرانه منتظر پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ در سال ۲۰۱۷ هستیم، همچنین ممکن است اولین دستگاهی که از آن پشتیبانی می کند گلکسی اس ۸ باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا