اخبار

گوشی های پیکسل، پیکسل ۲ و پیکسل ۲B گوگل در راهند

خبرها ناشی از این است که  گوگل در حال کار بر  روی چند مدل از پیکسل ۲ می باشد  که در آن ها از تراشه‌های کوالکام و اینتل استفاده شده است. ظاهرا تولیدکننده تایوانی تراشه یعنی مدیاتک هم جز گزینه‌ها بوده اما در حال حاضر از میان گزینه‌های شرکت گوگل خط خورده است.
در کنار گوشی بعدی پیکسل قرار است محصولات دیگری بیاید که ویژگی های سخت افزاری متفاوتی  و با قیمت مناسب تری عرضه می شوند.نام این تلفن همراه هوشمند پیکسل ۲B است و قرار است همزمان با گوشی پیکسل ۲ به بازار عرضه شود.
پیکسل ۲B برای این در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند از تجربه استفاده از تلفن‌های هوشمند ساخت گوگل بهره‌مند شوند. و با قیمت ارزانتری نسبت به سایر محصولات هوشمند گوگل می باشد.البته قیمت پیکسل ۲ نیز ۵۰ دلار از پیکسل گران‌تر است و قرار است با برچسب قیمت ۷۰۰ دلاری در  فروشگاه‌ها قرار گیرد.
با توجه به این که پیکسل ۲ قرار است با سخت افزار و ویژگی های بهتری روانه بازار شوذ افزایش قیمت ۵۰ دلاری آن منطقی و درست به نظر می رسد. هنوز زمان رونمایی این گوشی ها مشخص نیست اما ما حدث می زنیم که تاریخ این رونمایی طبق روال گوگل در ماه اکتبر باشد.
پیکسل 2B

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا