اخبار

گوشی هواوی نوا ۵ با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل عرضه خواهد شد

گوشی هواوی نوا ۵ چند روز دیگر معرفی خواهد شد. این گوشی با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل عرضه خواهد شد. شرکت هواوی چند روز دیگر گوشی نوا۵ را معرفی خواهد کرد. دوربین سلفی این دستگاه ۳۲ مکاپیکسل است. صفحه نمایش به صورت برش قطره ای عرضه خواهد شد. و هم محصولات این شرکت با یک حفره درونی به بازار معرفی خواهند شد. شاید یک سنسور GDI نیز در آن کار گذاشته خواهد شد. براساس آخرین اطلاعات مشخص شده که گوشی های هواوی نوا ۵، نوا ۵i، نوا ۵ پرو و نوا ۵i پرو جدیدترین محصولات این شرک هستند. یک دوربین دوگانه در گوشی نوا ۵ کار گذاشته شده است.

یک حفره درون صفحه نمایشی در این گوشی به کار رفته است. صفحه نمایش نوا ۵ و نوا ۵ پرو به صورت برش قطره ای است و مانند گوشی P20 صفحه نمایش بزرگ تری دارد. در گوشی نوا ۵ پرو یک دوربین ۴ گانه کار گذاشته شده است. تراشه کایرین ۷۱۰ قدرت این گوشی را تامین می کند و پروسسور کایرین ۹۸۰ در گوشی نوا ۵ به کار رفته است. در بنچ مارک گیگ بنچ از گوشی هواوی نوا ۵ نام برده شد.

سیستم عامل آن ها اندروید پای بوده و رابط کاربری هم EMUI 9.1 است. پردازنده مرکز هشت هسته ای بوده و آرایش هشت هسته به صورت دو هسته‌ی ۲.۶ گیگاهرتز Cortex-A76 و دو هسته‌ی ۱.۹۲ گیگاهرتز Cortex-A76 و چهار هسته‌ی ۱.۸ گیگاهرتز Cortex-A55 است که قدرت این گوشی ها را تامین می کند.

اخیرا یک محصول از خانواده نوا ۵ در این بنچ مارک حضور یافت و مشخص شد که بخش تک هسته ای  وچند هسته ای به محصولات تراشه کایرین بسیار شبیه است. نوع دوربین TOF 3D camera است و قابلیت های فلش HDR ،LED، پانوراما در آن به کارگرفته شده است. دورربین سلفی ۲۵ مگاپیسکل دقت دارد و مشخص است که کاربر می تواند تصاویر با کیفیتی را تهیه کند. قابلیت کاهش نیز صدا از طریق میکروفن در آن استفاده شده است. باتری غیر قابل تعویض و لیتیوم یونی است. حسگرهای اثر انگشت، شتاب سنج، مجاورت و قطب نما در این گوشی ها به کارگرفته شده و مشخص است که با کلیه امکانات عرضه خواهد شد تا کاربر بتواند متناسب با نیازهای خود از آن ها استفاده کند.

فناوری های   GSM/LTE/HSPA به کار گرفته شده است. شبکه بی سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، WiFi Direct، هات‌اسپات نیز مشخصات نرم افزاری و ارتباطی گوشی را تکمیل می کنند و در رنگ های مشکی و آبی عرضه خواهد شد. در گوشی نوا ۵، سیستم عامل اندروید پای به کار رفته و یک رم ۸ گیگ برای این گوشی مدنظر گرفته شده است. امتیازهای ۳۵۲۰و ۹۴۹۷ مربوط به بخش تک هسته ای و چند هسته ای است که این گوشی در بنچ مارک کسب کرده است.

روزلوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل بوده و نشان می دهد شما می توانید تصاویر و ویدیوها را با کیفیت بالایی مشاهده کنید. سنسورهای نزدیکی، قطب نما، اثر انگشت، ژیروسکوپ در این گوشی به کار گرفته شده است. شبکه های مختلفی در آن به کار گرفته شده است.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا