اخبار

گوشی هواوی پی ۹ لایت ؛ اژدهای ریزنقش هواوی

این گوشی هوشمند دقیقاً همانند مدل اصلی خودش به یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی مجهز شده است که دارای کیفیت Full HD و تراکم پیکسلی ۴۲۳ پیکسل است. اما دیگر از دو دوربین لایکا در پشت این گوشی هوشمند خبری نیست و هواوی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی همراه با فلش LED در پشت آن استفاده کرده است. در بخش جلویی نیز ما شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مخصوص گرفتن تصاویر سلفی هستیم.
متأسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد چیپست به‌کاررفته در این تلفن هوشمند وجود ندارد، اما می‌توان حدس زد که نماینده‌ی میان رده‌ای ساخت خود هواوی قلب تپنده این گوشی را تشکیل دهد. از دیگر مشخصات هواوی P9 Lite می‌توان به ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت توسط اسلات کارت میکرو SD) و یک باتری ۳٫۰۰۰ میلی‌آمپری کاملاً مشابه با مدل اصلی P9 اشاره کرد. این گوشی هوشمند باقیمت‌هایی متفاوت در دو نسخه با ظرفیت‌های رم ۲ و ۳ گیگابایت عرضه خواهد شد.
هرچند که در مراسم رونمایی چندان از این گوشی صحبتی نشد اما می‌توان گفت که تمام تمرکز هواوی بر روی دو گوشی هواوی پی ۹ و هواوی پی ۹ پلاس بوده تا بتواند جایگاه مناسبی برای این دو گوشی در بازار موبایل بسازد.
منبع :gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا