اخبار

گوشی هواوی Honor 8 وارد بازارهای اروپایی می‌شود + گالری تصاویر

کمپانی هواوی رسما گوشی هواوی Honor 8 خود را معرفی کرد. یک گوشی هوشمند اندرویدی که در دسته بندی دستگاه های میان رده قرار می‌گیرد. اگر به برنامه ریزی هواوی برای معرفی هواوی آنر ۸ (Huawei Honor 8 ) نگاهی بیندازید، خواهید دید که این کمپانی ابتدا این محصول را در چین راه اندازی کرد و سپس آن را به بازارهای ایالات متحده آورد و اکنون گوشی هواوی Honor 8 به صورت رسمی وارد قاره سبز شده است. این معرفی در طول رویدادی در شهر پاریس انجام گرفت.
اروپا سومین منطقه بزرگی است که موبایل آنر ۸ هواوی تنها در عرض چند هفته به آن وارد می‌شود. با این که این دیوایس به طور رسمی در این منطقه معرفی شد، اما تا اواخر ماه سپتامبر در دسترس نخواهد بود.
اسمارت فون Honor 8 در دو نسخه از نظر فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. نسخه ۳۲ گیگابایتی آن ۳۹۹ یورو (حدود ۴۵۰ دلار) قیمت گذاری شده و نسخه ۶۴ گیگابایتی با برچسب قیمتی ۴۹۹ یورو (۵۶۳ دلار) عرضه می‌شود. البته گویا هواوی برای کاربران بریتانیایی خود نسخه سومی نیز در نظر گرفته که با قیمت ۳۷۰ پوند (۴۸۸ دلار) به فروش خواهد رسید (این نسخه مختص خریداران بریتانیایی است). پیش فروش گوشی جدید هواوی از طریق فروشگاه‌های آنلاین این کمپانی نیز صورت می‌گیرد. روسیه و خاورمیانه مناطق بعدی هستند که پذیرای گوشی هواوی Honor 8 خواهند بود.
مشخصات هواوی آنر ۸ از این دستگاه یک محصول تمام عیار ساخته است که می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای گوشی‌های بالا رده‌ای باشد که در رنج قیمتی ۴۰۰ تا ۵۰۰ یورو قرار گرفته‌اند. البته نباید فراموش کرد که این محصول جدید پرچمدار برند آنر است و مسلما نباید گوشی ضعیفی باشد.
این گوشی از یک پردازنده ۸ هسته‌ای Kirin 950 قدرت می‌گیرد. ۴ گیگابایت رم داشته و همانطور که عنوان شد از دو نسخه ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی برخوردار شده است.
پشت این دستگاه به یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری و یک فلش دوگانه مجهز شده است. با این که هواوی ساخت دوربین‌های دوگانه خود را با برند لایکا در هواوی پی ۹ به اوج خود رساند، اما این بار هیچ رد پایی از لایکا در این محصول جدید نیست. دوستداران سلفی نیز خوشحال باشند هواوی برای آنان دوربینی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته که می‌تواند تصاویر زیبایی را به ثبت برساند؛ البته برقراری تماس ویدئویی نیز به راحتی و با کیفیت مناسب امکان‌پذیر است.
Huawei Honor 8 دارای یک نمایشگر فول اچ دی ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. انرژی مورد نیاز این دستگاه از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین شده و مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو است. در کنار سیستم عامل گوگل، رابط کاربری EMUI 4.1 خودنمایی می‌کند. هنوز هیچ خبری پیرامون ارتقا این دیوایس به اندروید ۷٫۰ نوقا شنیده نشده است.
 

گوشی هواوی Honor 8

گوشی هواوی Honor 8

گوشی هواوی Honor 8

گوشی هواوی Honor 8

گوشی هواوی Honor 8

گوشی هواوی Honor 8

منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا