اخبار

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ وارد هند شد

همانطور که می‌دانید نسل تلفن‌های همراه تاشو در حال انقراض است، با آمدن گوشی‌های هوشمند لمسی به بازار که از هر نظری کاربردی هستند کم کم دستگاه‌های تاشو فراموش شدند، اما همیشه با ایده‌های جدید می‌توان همه چیز را زنده کرد. چندی پیش خبر از عرضه گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر شد و اکنون به نظر می‌رسد که دستگاه فوق وارد هند شده است.
در حال حاضر سامسونگ بخش عمده‌ای از بازار موبایل را در دست دارد و محصولات متنوعی را در بازار جهانی دارد، از پرچم‌دارهای قدرتمند گرفته تا میانرده‌ها و همچنین دستگاه‌های مقرون‌ به‌صرفه‌ که طرفداران بسیاری را دارد. به هر حال وجود تنوع در محصولات یکی زا عوامل موفقیت غول تکنولوژی کره‌ای است، اگر به یاد داشته باشید سامسونگ پس وارد شدن به عرضه دستگاه‌های هوشمند لمسی یک گوشی هوشمند تاشو را به بازار عرضه کرد که مورد استقبال فراوانی قرار گرفت، اکنون این شرکت قصد دارد که دستگاه تاشو دیگری را به بازار عرضه کند.
هفته گذشته شماره مدل SM-G1600 که مربوط به یک دستگاه سامسونگی بود در FCC دیده شد، اما اکنون خبر از یک تاشوی جدید رسیده است. حال باتوجه به گزارش‌های جدید منتشر شده گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در وب‌سایت واردات و صادرات هند که Zauba نام دارد دیده شده که اطلاعات آن با شماره مدل SM-W2017 و اسم رمز ویرون نیز فاش شده است.
به‌عنوان یادآوری اولین مدل سامسونگ با نام گلکسی گلدن و شماره مدل SM-W2014 در چین عرضه شد و به دنبال آن گلکسی گلدن ۲ با شماره مدل SM-W2015 نیز روانه بازار گردید. حال به نظر می‌رسد که پازل سامسونگ کامل‌تر شده و گوشی هوشمند جدید آن با شماره مدل SM-W2017 در سال جاری به بازار عرضه خواهد شد، این احتمال وجود دارد که دستگاه فوق گلکسی کلدن ۴ نام داشته باشد. آنطور که از گزارش‌های منتشر شده پیدا است، این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۴٫۲ اینچی بوده و قدری از مدل قبلی بزرگ‌تر است.
اگرچه تاکنون هیچ جزئیاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که به پردازنده اگزینوس ۸۸۹۰، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز باشد. البته هنوز جزئیات چندان دیگری درباره دستگاه مشخص نشده و هنوز تاشو بودن آن یا انعطاف‌پذیری صفحه‌نمایش مشخص نیست. به هر حال فعلا باید منتظر انتشار اخبار رسمی بیشتر باشیم.
 
گوشی هوشمند تاشو سامسونگ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا