اخبار

گوشی هوشمند میزو M3S با بدنه فلزی در چین معرفی شد

شرکت میزو چندی پیش اعلام کرده بود که در تاریخ ۱۳ ژانویه برابر با ۲۴ خرداد ماه گوشی هوشمند جدیدی را معرفی می‌کند. امروز این شرکت به وعده خود وفا کرد و دستگاه جدید خود را معرفی کرد. این شرکت امروز گوشی هوشمند میزو M3S را به‌صورت رسمی در چین معرفی کرد.
محصول جدید شرکت چینی میزو در اصل قرار بود که میزو M2 یا M3 فلزی باشد، اما در نهایت با نام M3S معرفی شد. بدنه این دستگاه از جنس فلز بوده و بسیار شبیه به برخی دیگر از دستگاه‌های میزو است. گوشی هوشمند میزو M3S دارای صفحه‎نمایش ۵ اینچی با وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و منحنی ۲٫۵D بوده که در دو نسخه مختلف با رم ۲ یا ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ / ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود، البته حافظه هردو تا سقف ۱۲۸ گیگابایت با کارت حافظه میکرو اس‌دی قابل ارتقا است.
دستگاه فوق دارای پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6750 با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتزی است و به اسلات هیبردی دو سیم کارته مجهز شده است، کاربران می‌توانند یا از دو سیم کارت و یا از یک میکرو سیم و یک کارت حافظه میکرو ‌اس دی در آن استفاده کنند.
گوشی هوشمند میزو M3S در قسمت پشتی به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده و در قسمت جلویی دارای یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است، میزو دستگاه جدید خود را با سیستم‌عامل اندروید ۵٫۱ لالی پاپ عرضه می‌کند که شاید پس از ورود به بازار آپدیت نسخه مارشمالو را دریافت کند. علاوه بر این باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری انرژی دستگاه را به‌خوبی تامین می‌کند، این ظرفیت برای مشخصات اعلام شده مناسب است، جدا از همه این‌ها میزو M3S از اتصال ۴G LTE پشتیبانی می‌کند.
طراحی این دستگاه نسبتا زیبا است و در ساخت آن به‌جای پلی‌کربنات از پوسته فلزی استفاده شده است. کلید فیزیکی Home یا خانه در زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته و دو دکمه فیزیکی باقی مانده ( کلید قفل و کلید کنترل صدا ) در سمت راست این گوشی هوشمند قرار گرفته است. گوشی هوشمند میزو M3S در رنگ‌های خاکستری، طلایی نقره‌ای در دو نسخه با رم‌های ۲ یا ۳ گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های ۱۰۶ و ۱۳۷ دلار پا به بازار می‌گذارد. البته پیش‌فروش این گوشی هوشمند هم اکنون در چین آغاز شده و در تاریخ ۱۸ ژانویه برابر با ۲۹ خرداد ماه به دست خریداران می‌رسد. جدا از میزو M3S انتظار می‌رود که میزو MX6 هم در تاریخ ۲۰ ژانویه برابر با ۳۱ خرداد ماه معرفی شود.
 

Meizu-M3S_1

Meizu-M3S_3

Meizu-M3S_4

Meizu-M3S_9

Meizu-M3S_10

منبع:androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا