اخبار

گوشی هوشمند A2010 لنوو؛ امکانات کافی و قیمت باورنکردنی!

شرکت لنوو پس از خرید موتورولا با توجه به سابقه خوب برندینگ در بازارIT ، این روزها با تولید و عرضه‌ی گوشی‌های میانرده و بالا رده‌ی خود، گام بلندی را در صنعت گوشی‌های تلفن همراه برداشته و به نظر می‌رسد که این شرکت در آینده‌ای نه چندان دور، در پازار داغ و پر رقابت تلفن‌های همراه هوشمند، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
در دسته‌بندی گوشی‌های لنوو، سری A در دسته گوشی‌های خوش قیمت با امکانات کافی قرار می‌گیرند که در ادامه به بررسی کلی محصول پرطرفدار A2010 خواهیم پرداخت.
صفحه نمایش این گوشی هوشمند ۵/۴ اینچ با رزولوشن ۸۵۴×۴۸۰ پیکسل بوده که از پنل IPS بهره می‌برد و قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد. یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری مسئولیت تأمین انرژی را بر عهده دارد. با سخت افزاری نسبتاً قوی، از پردازنده ۴ هسته‌ای مدیاتک مدل MT6735 با فرکانس ۱ گیگاهرتز و گرافیک Mali-T720 بهره می‌گیرد که زمینه مناسب جهت اجرای روان برنامه‌ها و بازی‌ها را فراهم کرده است.
از مشخصات A2010 می‌توان به دوربین پشتی ۵ مگاپیکسل مجهز به فلش LED و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل، سیستم عامل اندروید پیش‌فرض ۱/۵، حافظه ذخیره سازی ۸ گیگابایت قابل ارتقاء تا ۳۲ گیگابایت و حافظه رم ۱ گیگابایت اشاره کرد. این مدل از دو سیم کارت نانو به طور هم‌زمان پشتیبانی می‌کند و شاید تنها تلفن همراهی باشد که در بازه قیمتی خود علاوه بر شبکه ۲G و ۳G با شبکه ۴GLTE نیز سازگار است.
گوشی A2010 لنوو در دو رنگ سفید مرواریدی و مشکی با یک سال گارانتی سازگار ارقام عرضه می‌گردد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا