اخبار

گوشی هوشمند Honor 9S در آرژانتین تاییدیه گرفت

شرکت آنر قصد دارد بزودی از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کرد. اسمارتفونی که Honor 9S نام داشته و به تازگی در آرژانتین توانست به کسب تاییدیه ای بپردازد. این اسمارتفون در INPI آرژانتین رویت شده و احتمالا آنر می خواهد آن را در بازار امریکای لاتین عرضه کند.

شاید این گوشی هوشمند مدل جدیدی محسوب می شود اما احتمال دارد عنوان دیگر برند Enjoy 9s اخیرا عرضه شده در بازار چین باشد. متاسفانه در INPI اطلاعاتی پیرامون آنر ۹اس منتشر نشده و بنابراین نمی توان اظهار نظری درباره میان رده مورد اشاره داشت.

گوشی هوشمند Honor 9S در آرژانتین تاییدیه گرفت

هوآوی در بازارهای مختلفی به فروش محصول می پردازد و حال این بار نوبت به آرژانتین رسید که باید شاهد معرفی و عرضه آن در این منطقه آمریکای لاتین باشیم. پیش بینی می شود این مدل به صفحه نمایش ۶.۲۱ اینچی LCD و پردازنده هشت هسته ای کایرین ۷۱۰ مجهز باشد.

ما منتظر هستیم هوآوی در آینده نزدیک به معرفی آنر ۹اس بپردازد تا مشخص شود با چگونه مدلی رو به رو هستیم. اسمارتفونی که ویژگی های قابلی خواهد داشت و یک میان رده برجسته در میان محصولات هوآوی است. البته آنر ۹اس می تواند نسخه ارتقایافته تر از آنر ۹ باشد و به هر حال جهت کسب اطلاعات دقیق باید منتظر ماند.

شایان ذکر است که Enjoy 9s عرضه شده در مارس ۲۰۱۹ به مشخصاتی نظیر صفحه نمایش ۶.۲۱ اینچی ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسلی ، پردازنده کایرین ۷۱۰ هشت هسته ای، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی سه گانه ۲۴/۱۶/۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.


بیشتر بخوانید

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا