اخبار

گوشی هوشمند OneTouch Idol 4s با نام Smart Platinum 7 توسط وودافون عرضه می شود

تلفن‌هوشمند OneTouch idol 4s را یه یاد دارید؟ این محصول در MWC 2016 معرفی شد اما آلکاتل پس از آن دستگاه دیگری را معرفی نکرد و از آن زمان تا کنون در مورد این شرکت خبر دیگری منتشر نشد. اکنون این دستگاه نهایتا با نام دیگری در بازار انگلستان عرضه شده است. اپراتور انگلیسی Vodafone یک دستگاه بسیار زیبا را معرفی کرده که Smart Platinum 7 نام داشته و در واقع همان Idol 4s است که نام جدیدی برای آن تعیین کرده‌اند.
این دستگاه از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی ۲K AMOLED بهره می‌برد که رزولوشن این نمایشگر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. بدنه محصول مورد بحث از جنس آلومینیوم و شیشه براق بوده و ضخامت آن نیز ۶.۹ میلی‌متر است. وزن این گوشی‌هوشمند هم ۱۵۵ گرم اعلام شده و قرارگیری لایه‌ای از جنس گوریلاگلس نمایشگر و حتی بخش پشتی این موبایل را در برابر خط و خش‌های احتمالی محافظت می‌کند. فریم این دستگاه تمام فلزی است و دکمه‌های فیزیکی آن نیز به صورت طرح‌دار تولید شده‌اند. دو بلندگو در بخش بالا و پایینی جلو دستگاه جای داده شده‌اند. در پشت Smart Platinum 7 نیز یک سنسور اثرانگشت تعبیه شده و دوربین اصلی این محصول نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. در کنار لنز دوربین پشتی یک فلاش ال‌ای‌دی نیز قرار داده شده است. دوربین جلویی این موبایل هوشمند ۸ مگاپیکسلی بوده و در کنار این دوربین نیز یک فلاش اختصاصی برای ثبت تصاویر با کیفیت‌تر در نظر گرفته شده است.
در دل این محصول یک پردازنده هشت‌هسته‌ای به نام اسنپدراگون ۶۵۲ قرار گرفته و رم پردازشی در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز ۳ گیگابایت است. ظرفیت باتری این محصول ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بوده و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 نیز بهره می‌برد. حافظه داخلی ذخیره‌سازی این محصول ۳۲ گیگابایت است که فقط ۲۲ گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار دارد. البته با توجه به قابلیت پشتیبانی از کارت‌حافظه جانبی میکرو اس‌دی، می‌توان حافظه داخلی دستگاه را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر گسترش داد. سیستم‌عامل پیشفرض گوشی‌هوشمند Smart Platinum 7 اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو است که البته هیچ اپلیکیشن اضافه دیگری بر روی آن نصب نشده است.
این از هفته آینده و با قیمت ۳۰۰ یورو برای مدل آنلاک عرضه خواهد شد و اپراتور وودافون نیز این محصول را برای افرادی که آن‌ را پیش خرید کنند، به همراه یک هدست واقعیت مجازی به فروش می‌رساند. لازم از خاطرنشان کنیم که آلکاتل تصمیم گرفته تا گوشی‌هوشمند idol 4s را به همراه یک هدست واقعیت مجازی به فروش برساند. این محصول همچنین به صورت قراردادی و تنها با پرداخت ۲۸ یورو (به همراه یک گیگابایت اینترنت) قابل خرید خواهد بود.
 

 

 
Vodafone Smart Platinum 7
 
منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا