اخبار

گوشی وان پلاس ۷ با طراحی آشنا ولی با سخت افزاری قوی تر

گوشی وان پلاس به تازگی به مردم معرفی شد و اندازه صفحه نمایش آن ۴/۶ اینچ و در دو نسخه با کارت حافظه ۶ و ۸ گیگا بایتی به بازار عرضه خواهد شد. بالاخره پس از فراز و نشیب ها بسیار زیاد گوشی وان پلاس به بازار عرضه شد تا جایگزینی مناسب برای گوشی وان پلاس ۷ باشد. گوشی وان پلاس ۷ به لحاظ خصوصیات و ویژگی ها به گوشی وان پلاس ۶ T سال گذشته بسیار شبیه است. اندازه صفحه نمایش آن ۴۱/۶ اینچ و از نوع Optic AMOLED بوده که یک ناچ قطره ای در بالای آن قرار گرفته است. دوربینی با ۱۶ مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p  در این ناچ تعبیه شده و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایشگر است. وجود دوربینی این چنین قدرتمند باعث خواهد شد تا شما از کیفیت تصاویر و ویدیوهای خود شگفت زده شوید.

باتری آن ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت که با فناوری سریع ۲۰ وات به سرعت شارژ می شود. بلندگوهای استریو دالبی در گوشی وان پلاس کار گذاشته شده و در آن ها از تکنولوژی Oxygen OS9.5 استفاده شده است. تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ در این گوشی کار گذاشته شده و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگا بایت و رم ۶ و ۸ گیگا بایتی به بازار عرضه خواهد شد. استاندارد UFS3.0 در آن به کارگرفته شده تا سرعت و عملکرد بالایی داشته باشد.

دوربین دوگانه این گوشی ۴۸ مگاپیکسل با گشادگی دیافراگم f/1.7 بوده و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی مجموعه تصویربرداری و فیلم برداری را تکمیل می کند. براساس فناوری UltraShot، شما می توانید در دو حالت +HDR و Super Resolution تصویر برداری و فیلم برداری کنید.

گوشی وان پلاس در دو رنگ قرمز و خاکستری آیینه ای به دوستداران گوشی عرضه خواهد شد که چینی ها و هندی ها فقط می توانند فقط از رنگ قرمز آن استفاده کنند. قیمت گوشی در نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگا بایت و رم ۶ گیگ، ۶۴۵ دلار است. این گوشی پرچمدار در ماه ژوئن امسال به بازار عرضه خواهد شد. این شرکت برای عرضه گوشی در آمریکا تاریخ دقیقی را مشخص نکرده است.

صفحه نمایش این گوشی ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می گذارد و رزولوشن آن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل است و ۴۰۲پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی صفحه نمایش است. محافظ گوشی کورنینگ گوریلا گلس است. ابعاد گوشی ۷/۱۵۷×۸/۷۴×۲/۸ میلی متر است و وزن آن ۱۸۲ گرم بوده پشت و جلو از جنس شیشه، فریم آلومینیومی بوده و به لحاظ سیم کارت، دو سیم کارته و می توان فقط از یک سیم کارت هم استفاده کرد، حتی سیم کارت های نانو هم می توان در آن استفاده کرد.

پردازه مرکزی آن هشت هسته ای (یک هسته ۲.۸۴ گیگاهرتزی Kryo 485، و سه هسته ۲.۴۲ گیگاهرتزی Kryo 485 و چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Kryo 485) است که فرامین کاربر را در سریع ترین زمان ممکن پردازش می کند. پردازنده گرافیکی آن هم Adreno 640  است. قابلیت های فلاش دوگانه HDR و LED و پانومارا سه حالت دوربین است.

دوربین سلفی دستگاه ۱۶  مگاپیکسل، ۱.۰ میکرومتر سایز پیکسل، نز ۲۵ میلی‌متری عریض, ۱/۳.۱ اینچ سایز سنسور، f/2.0 است. حسگرهای ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما و حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج در این گوشی به کار رفته است. فناوری های GSM / CDMA / HSPA / LTE باعث ارتباط سریع تر این گوشی می شود و شبکه بی سیمی این گوشی عبارتند از هات اسپات، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، WiFi Direct، DLNA است. بلوتوث گوشی از نوع A2DP، LE ، aptX HD، ۵.۰ است.

سیستم GPS گوشی، A-GPS، GLONASS، BDS، GALILEO، SBAS است. پورت USB دستگاه ، Type-C 1.0، ۳.۱، کانکتور ریورسبل، OTG است.


بیشتر بخوانید

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا