اخبار

طوفان در دنیای فناوری با گوشی وایلی فاکس استورم

Storm-FaceUpFront +screen 3
اگر از طرفداران پر و پا قرص سیستم عامل اندروید هستید، به طور حتم با برخی از کاستی‌های آن نیز آشنایی دارید، مواردی که سبب می‌شود تا برای دسترسی بهتر به امکانات، مجبور به اعمالی چون «روت کردن» شده و البته ریسک‌ های آن را نیز بپذیرید. و یا اگر گوشی شما کمی قدیمی شده یا از مدل‌های میان رده باشد، عطای آپدیت شدن را به لقایش ببخشید.
اما در این میان، یک راه حل فوق‌العاده نیز مطرح شده و آن استفاده از سیستم عامل سیانوژن است که ساختاری بر پایه اندروید دارد اما بسیاری از ایرادات آن همچون امنیت، عدم آپدیت و شخصی سازی دلخواه را برطرف کرده است.
مدل‌های کمی در دنیا بر پایه این سیستم عامل طراحی شده‌اند و گوشی جدید وایلی فاکس استورم را می‌توان قدرتمندترین نمونه ساخته شده با سیانوژن دانست که مشخصاتی همچون یک پرچم‌دار اندرویدی داشته و در کنارش، یک سیستم عامل بی‌نقص را به همراه دارد. استورم که به‌زودی شاهد عرضه رسمی آن نیز در کشورمان خواهیم بود، یک اسمارت فون با نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی، ساخته کمپانی ال‌جی است و به همین خاطر، کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد. لنز دوربین آن نیز محصول مشهورترین کمپانی این روزها در عکاسی یعنی سونی است که ۲۰ مگاپیکسلی بوده و در جلو هم یک لنز ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED، تصاویر فوق‌العاده سلفی را برای کاربرش شکار می‌کند.
در بخش سخت‌افزار هم وایلی فاکس از پردازنده مشهور ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ به همراه واحد گرافیکی آدرنو ۴۰۵ و ۳ گیگابایت رم بهره گرفته تا قادر به اجرای تمام بازی‌ها و برنامه‌های روز باشد.
به طور حتم متمایزترین وجه این گوشی، همان سیستم عامل سیانوژن است که نسخه ۱۲.۱ بر روی دستگاه نصب بوده و جدیدترین آپدیت‌ها را نیز به سرعت دریافت می‌کند. با کمک سیانوژن، استورم دارای امنیت بالاتری نسبت به سایر گوشی‌های اندرویدی است و کاربر می‌تواند دسترسی گسترده‌ای به امکانات دستگاه خود همچون یک مدل روت شده داشته باشد و از طرفی، رابط کاربری منعطف و زیبای سیانوژن را استفاده کند.
استورم دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است و توانایی استفاده از کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر را نیز دارد. همچنین توانایی استفاده از دو سیم‌کارت به صورت پیش‌فرض و پشتیبانی از شبکه نسل چهارم فناوری، از دیگر ویژگی‌های این پرچم‌دار سیانوژنی است.
شما می‌توانید گوشی استورم را به‌زودی و با گارانتی رسمی شرکت فوژان تل، نماینده انحصاری محصولات وایلی فاکس در ایران، با قیمتی عالی و رقابتی از بازار و همچنین از طریق خرید آنلاین، تهیه کنید.

نمایش بیشتر

‫۳ دیدگاه ها

    1. سلام.
      این گوشی یکی از محصولات شرکت فوژان تل هست که نمایندگی گوشی های fly در ایران هستند.
      میتونید اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت و محصولاتشون را در آدرس http://fojhuntel.com مشاهده کنید
      با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا