اخبار

گوشی ویندوزی VAIO در FCC رویت شد

اخیرا شواهدی دال بر اینکه گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ از VAIO گواهی وای-فای دریافت کرده، رویت شده است. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند با مدل VPU051C11N پس از دریافت گواهی وای-فای و دریافت گواهی FCC راهی بازار خواهد شد.
گمانه‌ها حکایت از این دارد که باید در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از یک گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ دیگر باشیم. براساس اطلاعات ارائه شده یک گوشی هوشمند که متعلق وایو است در زمان دریافت گواهی وای-فای رویت شده است. احتمالا این گوشی هوشمند پس از دریافت گواهی FCC راهی بازار ایالات متحده‌ی آمریکا خواهد شد. در کنار نام مدل این گوشی هوشمند جزئیات دیگری نیز از این محصول مشخص شده است.
البته شماری از شواهد نشان دهنده‌ی این موضوع است که احتمالا با گوشی Phone Biz وایو روبرو خواهیم شد که پیش از این در ماه فوریه با بدنه‌ی آلومینیومی معرفی شد. این گوشی هوشمند از وجود یک نمایشگر ۵.۵ اینچی به همراه ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.
 
گواهی گوشی هوشمند VAIO
اطلاعات مشخص شده که برگرفته از گواهی دریافت Bluetooth SIG است نام مدل این گوشی هوشمند را مشخص کرده است. گمانه‌ها حکایت از این دارد که شاید وایو درصدد عرضه‌ی این گوشی هوشمند در بازار‌های جهانی است. وایو در زمان معرفی Phone Biz صراحتا تایید کرد که برنامه‌ای برای عرضه‌ی جهانی این گوشی هوشمند مخصوصا در بازار آمریکا ندارد.
گواهی گوشی VAIO
 
البته سال گذشته شایعات مربوط به کار روی گوشی هوشمند دیگری با نام Quanta MTP8952 منتشر شد. حتی نتایج بنچمارک این گوشی هوشمند نیز فاش شده بود. براین اساس کوانتا از وجود یک نمایشگر ۴.۷ اینچی بهره می‌برد.
با توجه به اطلاعات برگرفته از نتایج گواهی وای-فای، بسیار سخت است تا در مورد ماهیت این گوشی هوشمند اعلام نظر کنیم. باید دید که آیا وایو وارد بازار جهانی می‌شود یا خیر؟
منبع winbeta
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا