اخبار

گوشی گلکسی M30S در بنچ مارک گیگ بنچ رویت شد

گوشی هوشمند گلکسی M30S در پایگاه داده بنچ مارک گیگ بنچ  رویت شد و با حافظه رم ۴ گیگابایتی در آینده نزدیک معرفی می شود. کاربران هندی برای گوشی های گلکسی  M سامسونگ ارزش بسیار زیادی قائل هستند. کاربران هندی در مدت یک ماه بیش از ۲ میلیون گوشی سامسونگ را خریداری کرده اند. تا به امروز ۴ نسخه از این گوشی در بازار عرضه شده و حالا نسخه جدیدتری عرضه خواهد شد که همان گلکسی M30 است.

با شماره مدل SM-M307F عرضه خواهد شد و این گوشی توانسته که در بخش تک هسته ای ۱۶۸۰ امتیاز و در بخش چند هسته ای امتیاز ۵۲۱۱ را کسب کند. یک تراشه اگزینوس ۹۶۱۰ قدرت این گوشی را تامین می کند و یک رم ۴ گیگ در آن به کار رفته است. سیستم عامل این گوشی اندروید پای است. گوشی گلکسی M30S این بار در بنچ مارک توانست بالاترین امتیاز را کسب کند. یک تراشه اگزینوس ۹۶۱۰ قدرت این گوشی را تامین می کند و یک رم ۴ گیگ در آن به کار رفته است. دوربین های این گوشی نسبت به گوشی M30 بهتر بوده و ظرفیت باتری چندان فرقی نکرده است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت در این گوشی کارتعبیه شده است.

البته رسانه ها به مشخصات و ویژگی های این گوشی دسترسی نیافته اند و شرکت هنوز تاریخ دقیقی را برای معرفی این گوشی مشخص نکرده است. اندازه صفحه نمایش این گوشس ۴/۶ اینچی و با فناوری امولد و فول اچ دی است. یک تراشه اگزینوس ۹۶۱۰ قدرت این گوشی را تامین می کند و یک رم ۴ گیگ در آن به کار رفته است. در دو نسخه ۶۴ و۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و رم ۴ گیگ عرضه خواهد شد. یک دوربین سه گانه در پنل پشتی به چشم می خورد.

ابعاد بدنه ۵/۸×۱/۷۵×۱۵۹ میلی متر است. وزن گوشی ۱۷۴ گرم است. نوع صفحه نمایش صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED, با ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می گذارد. اندازه صفحه نمایش  ۶.۴ اینچ, ۱۰۵.۲ سانتیمتر مربع (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۸۸.۱ درصد) است.  فیلمبرداری گوشی به صورت فیلم برداری ۲۱۶۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه, فیلم برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است.

پردازنده مرکزی هشت هسته ای (۲×۱.۸ GHz Cortex-A73 & 6×1.6 GHz Cortex-A53) است. پردازنده گرافیکی Mali-G71 M‍P2 ، حسگرهای اثر انگشت (در پشت), شتاب سنج, ژیروسکوپ, حسگر مجاورتی, قطب نما در گوشی کار گذاشته شده است.

با تمام این ویژگی ها باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک سامسونگ این میان رده را معرفی کند و به شایعات پایان بخشد.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا