اخبار

گوشی Meizu MX6 اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد

کمپانی میزو  (Meizu ) در سال گذشته محصولات زیادی عرضه نکرد، اما با این وجود این شرکت چینی توانسته تا پیشرفت فوق العاده ای داشته باشد .میزو در سال ۲۰۱۴ تعداد ۴.۴ میلیون گوشی هوشمند را در سراسر جهان به فروش رساند که این مقدار در سال گذشته به ۲۰ میلیون عدد افزایش پیدا کرد ! فبلت Meizu pro 5 و گوشی Meizu MX5 نیز اخیرا به عنوان پرچمداران قدرتمند میزو راهی بازار شده اند .
ضمنا میزو با همکاری کنونیکال ، فبلت پرو ۵ را مبتنی بر سیستم عامل اوبونتو در کنگره جهانی موبایل MWC 2016 عرضه نمود .این کمپانی چینی دوباره تایید کرد که به دلیل بروز برخی مشکلات در زنجیره تامین و سایر بخش ها، فعلا خبری از pro 5 mini نیست و این یعنی پرچمدار قدرتمند بعدی میزو MX6 خواهد بود که قبلا اخبار و شایعات زیادی را در موردش شنیده بودیم .
اکنون جزئیات تازه ای در مورد میزو Mx6 در شبکه اجتماعی مربوط به industry insider فاش شده که طبق آن قرار است این گوشی هوشمند کمی زودتر از زمان پیش بینی شده و در اردیبهشت ماه (May) عرضه گردد .البته اطلاعات چندانی پیرامون مشخصات فنی این دستگاه بیان نشده و فقط اشاره شده که صفحه نمایش آن حساس به فشار خواهد بود .
طبق اطلاعات اعلام شده توسط AnTuTu ، اسمارت فون Meizu MX6 دارای ۳ گیگابایت حافظه RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه آندروید ۶ مارشمالو بصورت پیشفرض خواهد بود .همچنین رابط کاربری Flyme مخصوص میزو و چیپست ۶۴ بیتی MediaTek Helio X20 با پردازنده ۸ هسته ای، از دیگر نقاط قوت این پرچمدار هستند . اینها تمام اطلاعات تقریبا دقیقی است که از این گوشی هوشمند فاش شده، اما انتظار میرود این دستگاه با بدنه ای غیر فلزی و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ساخته شود و علاوه بر پشتبانی از شبکه ۴G LTE ، کلید فیزیکی mBack دوباره به آن باز گردد .
حال باید منتظر باشیم تا ببینیم این جزئیات تا چه میزان درست خواهند بود .
منبع: androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا