اخبار

گوشی MIX شیائومی معرفی شد: صفحه نمایش ۶.۴ اینچی بدون حاشیه با قیمت ۵۱۶ دلار

گوشی MIX شیائومی صفحه نمایش ۶.۴ اینچی دارد اما این صفحه نمایش بدون حاشیه بوده و نسبت بدنه به صفحه نمایش آن ۹۱ درصد است.

شیائومی با معرفی می نوت ۲ نشان داد که از لحاظ ظاهر گوشی نیز می‌تواند با رقبای پیشروی خود رقابت کند. البته این شرکت با ارائه‌ی طرحی از یک گوشی مفهومی در واقع نشان داد که گوشی‌های آینده‌ی شیائومی چگونه خواهند بود. شیائومی MIX نام این گوشی مفهومی است که نشان می‌دهد پیشرفت فناوری چگونه آینده‌ی گوشی‌های هوشمند را تحت تاثیر قرار می‌دهد. البته برای عرضه‌ی گوشی نباید زیاد منتظر بمانید چرا که از ماه نوامبر یعنی ماه آینده این گوشی وارد بازار می‌شود.
 
شیائومی میکس
 
البته طرحی مانند این گوشی را در گذشته و در محصول شارپ نیز دیده بودیم اما شیائومی قصد دارد این طراحی را یه گام دیگر به جلو پیش ببرد.
شیائومی مدعی است ابعاد این گوشی اندکی بزرگ‌تر از آیفون ۷ پلاس با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است. البته صفحه نمایش بدون حاشیه چالش‌هایی نیز دارد. شیائومی به دلیل نبود حاشیه در بخش‌ بالای گوشی از فناوری سرامیک پیزوالکتریک بهره برده تا حسگرها را به زیر صفحه نمایش منتقل کند. همچنین دوربین سلفی نیز در حاشیه‌ی پایین گوشی قرار خواهد گرفت.
 
میکس شیائومی
 
این گوشی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱، ۶ گیگابایت رم، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. این گوشی از ماه نوامبر با قیمت ۵۱۶ دلار برای نسخه‌ی دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. نسخه‌ی دارای ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت نیز ۵۹۰ دلار قیمت خواهد داشت.
منبعgizmochina

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا