اخبار

گوشی Moly PcPhone W6 مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل معرفی شد

گوشی Moly PcPhone W6 محصول جدید کمپانی Coship است. Coship یک کمپانی ژاپنی سازنده گوشی‌های هوشمند است که با راه‌اندازی گوشی Moly X1 با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایلی شناخته شد. این کمپانی به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد گوشی هوشمند دیگری با نام مولی پی سی فون W6 را با همین سیستم‌عامل جدید تلفن همراه مایکروسافت معرفی کند.
این گوشی هوشمند یک فبلت بزرگ است که با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش خواهد رفت. اگر چه در ابتدا این دستگاه در ژاپن عرضه می‌شود اما به‌احتمال‌زیاد پس از مدتی برای عرضه در دیگر بازارهای جهانی آماده خواهد شد. گذشته از این واقعیت که گوشی Moly PcPhone W6 با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایلی از جعبه خارج خواهد شد، این کمپانی تائید کرده که این فبلت با پشتیبانی از ویژگی کانتینیوم (Continuum) به کاربران خود اجازه می‌دهد هنگامی‌که به یک مانیتور با صفحه‌نمایش بزرگ وصل شود مانند یک کامپیوتر از آن استفاده کنند.
به نظر می‌رسد که گوشی Moly PcPhone W6 با مشخصاتی که دارد در دسته‌بندی گوشی‌های میان رده قرار گیرد. این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ کوالکام در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵ قدرت می‌گیرد. ۳ گیگابایت رم داشته و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا ۲۰۰ گیگابایت قابل ارتقا است؛ اما اولین چیزی که کاربران آن خواهند شد، وجود نمایشگر لمسی غول‌پیکر ۶ اینچی آن باکیفیت تصویری فول اچ دی خواهد بود. این نمایشگر با محافظ صفحه‌نمایش گوریلا گلس ۳ پوشانده شده است.
گوشی Moly PcPhone W6 با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل
گوشی Moly PcPhone W6 در پشت به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلش LED مجهز شده، درحالی‌که در جلوی آن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت قرار گرفته است. یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی هوشمند ژاپنی باتری بزرگ ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است. باتری که Coship ادعا کرده می‌تواند ۱۶ ساعت زمان مکالمه مستمر و بیش از ۴۰۰ ساعت حالت آماده به کار (standby) برای این گوشی ارائه دهد.
PcPhone W6 یک گوشی دو سیم کارته خواهد بود که توانایی دارد از شبکه پرسرعت ۴G LTE پشتیبانی کند. از دیگر گزینه‌های ارتباطی این گوشی هوشمند می‌توان به وای – فای، بلوتوث ۴٫۰، یو اس بی نوع C، تکنولوژی Near Field Communication(NFC) و جی پی اس اشاره کرد. این گوشی با اندازه‌های ۷٫۹ در ۸۲٫۳ در ۱۶۰ میلی‌متر، ۱۷۶ گرم (با باتری) وزن دارد.
منبعsoftpedia

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا