اخبار

گوشی Samsung Galaxy J2 مدل ۲۰۱۶ با قابلیت Smart Glow رونمایی شد

سامسونگ کمپانی بسیار فعالی است و این روزها پرکارتر از گذشته نیز نشان می‌دهد. به‌تازگی این غول بزرگ تکنولوژی دو گوشی هوشمند دیگر در سری J را معرفی کرد، گوشی Samsung Galaxy J2 مدل ۲۰۱۶ و فبلت Samsung Galaxy J Max . سامسونگ گلکسی جی ۲ امروز در هند رونمایی شد.
پس از انتشار بنچمارک و رندر‌های مختلف، گوشی Samsung Galaxy J2 مدل ۲۰۱۶ معرفی شد و در وب‌سایت رسمی این کمپانی در هند قرار گرفت و اکنون مشخصات آن به‌طور کامل در دسترس است.

 

گوشی Samsung Galaxy J2 مدل 2016

 

گوشی گلکسی جی ۲ مدل ۲۰۱۶ به یک نمایشگر اچ دی ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده و از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با سرعت پردازش ۱٫۵ گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. ۱٫۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده است. این فضای ذخیره سازی از طریق کارت میکرو اس دی تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. نیروی روشنایی لازم برای این دستگاه از یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.
گوشی Samsung Galaxy J2 جدید مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید مارشمالو بوده و از شبکه ارتباطی پرسرعت ۴G LTE پشتیبانی می‌کند. دوربینی ۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه دو سیم‌کارته در رنگ‌های سفید، سیاه و طلایی و با اندازه‌های ۸٫۰ در ۷۱٫۱ در ۱۴۲٫۴ میلی‌متر خودنمایی می‌کند.
یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی هوشمند، Smart Glow است. ویژگی Smart Glow به شما این امکان را می‌دهد تا رنگ‌های به نمایش درآمده برای نوتیفیکیشن‌های مربوط به مخاطبین، اپلیکیشن ها و هشدار استفاده بیش از حد از حافظه و … را تنظیم کنید. در این صورت شما می‌توانید حتی بدون نگاه کردن به صفحه نمایش، به‌طور دقیق از نوع نوتیفیکیشن دریافتی مطلع شوید.
 
گوشی Samsung Galaxy J2 مدل 2016
از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به Turbo Speed Technology یا به‌اختصار TST اشاره کرد. ویژگی TST با هدف ارتقای عملکرد گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کار توسط “استفاده از حداقل منابع برای به انجام رساندن یک وظیفه در سریع‌ترین زمان” حاصل می‌شود. سامسونگ ادعا می‌کند که با استفاده از این تکنولوژی، بارگذاری اپلیکیشن ها در مقایسه با دستگاهی با رم ۲ برابر، ۴۰ درصد سریع‌تر خواهد بود.
علاوه بر این ویژگی‌ها، گوشی Samsung Galaxy J2 مدل ۲۰۱۶ از حالت S Bike نیز برخوردار شده است. این حالت که بی‌شباهت به ویژگی Do Not Disturb نیست. بدین‌صورت که نوتیفیکیشن ها به جهتِ جلوگیری از حواس‌پرتی راننده (دوچرخه سوار) به او نشان داده نمی‌شود. این ویژگی در عوض پیامی آماده می‌کند که در آن توضیح داده که صاحب گوشی در حال دوچرخه سواری است و نمی‌تواند پاسخ دهد و درصورتی‌که تماسی اضطراری باشد، تماس گیرنده می‌تواند با فشار دکمه ۱، تماس را برقرار نماید.
سامسونگ گلکسی جی ۲ مدل ۲۰۱۶ با قیمت ۹۷۵۰ روپیه، چیزی در حدود ۱۴۵ دلار از هفته آینده در هند قابل خریداری خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا