اخبار

گوشی v30 در قالب گالری Kinetic Art (هنر حرکتی) به نمایش درآمد

گوشی v30 در قالب گالری Kinetic Art (هنر حرکتی) به نمایش درآمد و مرز واقعیت و جلوه‌های ویژه را جابه‌جا کرد

هنرمند معروف مایکل مورفی با دیدگاهی متفاوت قابلیت‌های پرچم‌دار ال‌جی v30را به نمایش گذاشت.

 
 
شرکت ال‌جی با همکاری هنرمند معروف مایکل مورفی قابلیت‌های فوق‌العاده چندرسانه‌ای گوشی v30 را در قالب kinetic Art به نمایش گذاشت.
 
Kinetic Art برای اثر گذاری وابسته به حرکت است. ولی این به آن معنی نیست که اثر هنری حتما باید حرکت کند. بلکه بیننده حرکت می‌کند. وقتی به اثر هنری از زاویه متفاوت نگاه کنید اثر هنری کاملا چیز دیگری را به نمایش می‌گذارد. لازم به ذکر نیست که این نوع اثر هنری مخاطب را جذب کرده و تجربه منحصر به فردی برای بیننده فراهم می‌کند. میلیون‌ها علاقمند به هنر که نمی‌توانند از دو اثر هنری این هنرمند که قابلیت‌های صوتی و تصویریv30  را نشان می‌دهند بازدید کنند، می‌توانند در لینک زیر این هنر خارق‌العاده را ببینند. https://goo.gl/rq3cjX
 
گوشی v30 در قالب گالری Kinetic Art (هنر حرکتی) به نمایش درآمد
 
 
گوشی ال‌جیv30  یک موبایل قدرتمند برای کسانی است که می‌خواهند علاوه بر استفاده از محتوا، آن را خلق کنند. شرکت ال‌جی احساس کرد که Kinetic Art یک روش مناسب برای به نمایش گذاشتن قابلیت‌های این گوشی برای قشر علاقمند به هنر و فناوری است. مایکل مورفی نیز بهترین هنرمندی بود که می‌توانست این ایده را به واقعیت تبدیل کند.
 
آقای مورفی که اهل بروکلین در نیویورک است، در سال ۲۰۰۷ به خاطر پرتره‌اش از رئیس جمهور وقت، باراک اوباما معروف شد. این اثر در راستای کمپینی به نام هنر برای اوباما ساخته شده بود. او از هنر ادراکی در قالب تکنیک چند وجهی استفاده کرد و یک اثر هنری سه وجهی خلق کرد. مورفی هنرمند با استعدادی است که آثاری چون تغییر ادراکی و کشور تفنگ‌ها را خلق کرده است. آثاری که تاثیر زیادی روی مخاطبان در آن برهه زمانی گذاشتند.
 
گوشی v30 در قالب گالری Kinetic Art (هنر حرکتی) به نمایش درآمد
 
آقای کیم سو یونگ رئیس بازاریابی بخش ارتباطات موبایلی ال‌جی می‌گوید: ما می‌خواهیم با درگیر کردن ذهن برای فکر کردن خارج از محدوده معمول، تخیلات انسان‌های خلاق را شکوفا کنیم. دقیقا مثل کاری که مایکل مورفی کرد. به نمایش گذاشتن محصولاتی مانند گوشی v30 به روشی خلاقانه بهترین راه برای ارتباط برقرار کردن با مخاطب هدفمان یعنی علاقمندان به تولید محتوا است.
گوشی ال‌جیv30  در میان دیگر پرچم‌داران امسال توانست افتخارات زیادی برای قابلیت‌های فوق‌العاده چند رسانه‌ای خود کسب کند. بعضی از ویژگی‌ها شامل لنز شیشه‌ای کاملا شفاف با دیافراگم f1.6 ، دوربین دوگانه با لنز ۱۲۰ درجه فوق عریض، کمترین میزان حاشیه صفحه، مبدل صدای دیجیتال به آنالوگhi-fi  و سیستم پیشرفته تنظیم صدای شرکت B&O play می‌شوند.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا