اخبار

گوگل اپلیکیشن Who’s Down را منتشر کرد

wd

گوگل اخیرا پیش نمایش اپلیکیشنی را  منتشر کرده است که با استفاده از آن کاربران می توانند برای کارهای گروهی مختلف برنامه ریزی کنند .تیم برنامه نویسی مایکروسافت اخیرا برنامه ای با نام Tossup را منتشر نمود که به کاربران خود کمک می کرد تا بتوانند از آمادگی دوستان خود برای کارهای گروهی مانند رفتن به پیک نیک با ورزش با خبر شوند .اکنون گوگل یک اپلیکیشن شبیه به آن به نام Who’s Down برای اندروید و آی او اس منتشر کرده است که به کاربران امکان می دهد تا در مکالمه های گروهی بتوانند برای با هم بودن برنامه ریزی کنند.
با ورود به اپلیکیشن، می توانید از طریق یک صفحه  تمایل خود برای رفتن به گردش یا کارهای دیگر را به اطلاع دوستانتان برسانید. هر وضعیتی که در این صفحه تعیین کنید به مدت سه ساعت ثابت باقی خواهد ماند تا سایر دوستان این اطلاعیه را مشاهده نمایند و آمادگی خود را اعلام نمایند.کسانی که به این برنامه نظر مثبت می دهند می توانند در گپ های گروه شرکت نمایند و به برنامه ریزی بپردازند.
این برنامه را می توان از فروشگاه iTunes و یا فروشگاه Google Play دانلود کرد و نیاز به یک بار ثبت نام دارد. پس از ثبت نام می توانید سایر دوستانتان را به برنامه دعوت نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا