اخبار

گوگل مسیریابی سوایپ را برای Street View فعال کرد

اگر تا کنون از سرویس Street View گوگل استفاده کرده اید، حتماً می دانید که مسیریابی داخل اپلیکیشن چگونه اتفاق می افتد. شما باید به طور مداوم روی نشانگر ضربه برنید و یا با دو ضربه در منطقه ای از خیابان، یک مسیر اصلی را برای خود انتخاب کنید. بعید هم نبود که در حین انجام این مراحل خسته می شدید و از خیر پشت سر گذاشتن این روند طاقت فرسا می گذشتید. بنابراین زوم نقشه را کم می کردید و آدمک زرد رنگ را کمی دورتر به داخل نقشه می انداختید. اما شاید این بار بهتر باشد یک بار دیگر این مراحل را بررسی کنید و از تغییرات ایجاد شده لذت ببرید.
این روش مسیریابی پیش از این با موس یا ترک پد بسیار آسان بود اما اکنون اکثر کاربران از تکنولوژی تاچ اسکرین بهره می برند و گوگل به تازگی با این واقعیت کنار آمده است. این شرکت از این پس یک متد مسیریابی جدید را برای Street View ارایه کرده که از طریق سوایپ کردن امکان پذیر است. در مجموع می توان گفت سوایپ کردن در دستگاه هایی که به صفحه نمایش های تاچ مجهز هستند بسیار مناسب تر است. حالا به جای نشانگر، یک خط آبی در پایین مسیر مشاهده خواهید کرد که می توانید در امتداد آن سوایپ کنید. کشیدن نقشه به هر جای دیگری به غیر از خط آبی، مثل همیشه شما را همچنان در اطراف دوربین نگه خواهد داشت. هنگامی که به یک تقاطع برسید، خط مورد نظر به بخش های مختلف تقسیم می شود که می توانید هر یک از مسیرها را به دلخواه انتخاب کنید.
به نظر می رسد که این قابلیت جدید یک سیستم خارق العاده را در اختیار کاربران قرار داده و اکنون استفاده از Street View بسیار روان تر از قبل خواهد بود. تاری همیشگی به هنگام سوایپ کردن همچنان وجود خواهد داشت و شما نیاز دارید برای باز شدن کامل خیابان و مشاهده مسیر کمی صبر کنید.
 
مورد قابل توجه اینکه با وجودیکه کاربران برای دسترسی به این تغییر به بروزرسانی اپلیکیشن نیازی ندارند، احتمالاً این قابلیت برای کاربران نسخه پیش نمایش اندروید N ارایه نخواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا