اخبار

گوگل و فورد آغاز مشارکت در تولید خودروهای خودران را در CES 2015 اعلام می‌کنند

در حالی که گوگل به نظر به خوبی تاکنون از عهده ساخت خودرو خودران خود برآمده است در عین حال ظاهراً در حال آغاز یک مشارکت و همکاری با شرکت فورد برای ایجاد یک شرکت مستقل برای ساخت این خودروهاست.
در حالی که هنوز این مشارکت و همکاری مورد تائید طرفین قرار نگرفته اما بنابر گزارش منتشر شده در سرویس خودرو بخش خبری یاهو، در خودروهای ساخته شده در این شرکت مستقل، از فناوری خودرو خودران گوگل استفاده خواهد شد و طرفین آن را قدمی بزرگ در راستای یک کسب و کار جدید توصیف کرده‌اند.
اگر خاطرتان باشد چند روز پیش بلومبرگ در گزارشی اعلام کرده بود که گوگل در حال تبدیل بخش خودروهای خودران خود به شرکت مستقل در زیرمجموعه شرکت مادر آلفابت است.
در عین حال ظاهراً این تنها اقدام مشارکتی گوگل در بخش خودروهای خودران نیست و یاهو گزارش کرده که اهالی مانتین‌ویو با خودروسازان بزرگ بسیاری در حال مذاکره‌اند تا فناوری این شرکت را در خودرهای آتی خود مورد استفاده قرار دهند اگر چه این اطلاعات نیز هنوز مورد تائید قرار نگرفته است. در هر صورت تا CES 2015 زمان زیادی باقی نمانده و آنطور که پیداست فورد و گوگل تصمیم دارند مشارکت خود را در این نمایشگاه به صورت علنی اعلام کنند.
منبع: engadget

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا