اخبار

یک بار برای همیشه: اکسپریا Z5 به هیچ عنوان مشکل داغ شدن ندارد!!!

 

فاش شدن عکس‌های تبلیغاتی از اکسپریا زد 5 پلاس سونی,عکس‌های تبلیغاتی,عکس‌های تبلیغاتی از اکسپریا زد 5,تبلیغاتی از اکسپریا زد 5 پلاس سونی,اکسپریا زد 5,sony,سایت خبری موبایلستان

 
شاید شما هم از بحث های تکراری در مورد داغ شدن گوشی های سونی خسته شدید! یک روز شایعه داغ شدن گوشی های سونی در همه جا میپیچد و فردای آن روز آن شایعات تکذیب میشود! ما هم همانند شما هستیم و این بحث های تکراری ما را خسته کرده است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در این فرصت که اکسپریا Z5 برای بررسی در اختیار ما قرار دارد به این موضوع که آیا این دستگاه مشکل داغ شدن دارد یا خیر بیشتر بپردازیم.
در مورد داغ شدن دستگاه مسئله مهم این است که اثبات چنین ادعاهایی کار ساده ای نیست. چرا که داغ شدن اتفاقی است که نیاز به لمس دارد و با ویدئوها و یا تصاویر و اخبار نمیتوان به حقیقت ماجرا پی برد. اما ما اینجا آماده ایم تا یک بار برای همیشه به بحث های حاشیه ای در مورد داغ شدن اکسپریا Z5 پایان بدهیم.
همین چند ماه قبل بود که ما در بررسی تخصصی اکسپریا Z3 Plus با داغ شدن دستگاه در انجام فعالیت های سنگین مثل بازی و استفاده مداوم از دوربین اقرار کردیم. اکسپریا Z5 اگر چه همانند اکسپریا Z3 Plus از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ بهره مند است اما چیزی که ما را شگفت زده کرد داغ نکردن دستگاه بود! در یک کلام میتوان گفت که اکسپریا Z5 با وجود اینکه از پردازنده جنجالی اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده میکند اما آنقدر خونسرد است که حتی پرچمداران سال گذشته سونی مثل اکسپریا Z2 و Z3 نیز در کنترل گرما به گرد پای او نمیرسند.
در تست های ما که از دوربین این دستگاه به عمل آمده پس از نزدیک به دو ساعت عکسبرداری مداوم هیچ اثری از داغ شدن دستگاه وجود نداشت. ما به این موضوع قانع نشدیم و برای سنجش گرما مجددا یک تست بنچمارک از اکسپریا Z5 به عمل آوردیم که در طول مدت زمانی که دستگاه در زیر تیغ بنچمارک AnTuTu نیز قرار داشت به هیچ وجه داغ نشده و همانند یک اسمارت فون معمولی و میان رده تنها یک گرمای جزئی از بدنه دستگاه حس شد.
ما برای اثبات حقیقت و روشن شدن ماجرای داغ شدن اکسپریا Z5 ویدئویی از انجام تست بنچمارک ضبط کردیم. در این ویدئو اکسپریا Z5 با انجام آزمایش بنچمارک توسط برنامه AnTuTu به امتیاز ۶۴۵۹۷ رسید که موفقیت خوبی برای سونی با این پردازنده به حساب می آید. اما موفقیت بزرگتر دمای دستگاه است که بلافاصله پس از انجام این تست به سراغ برنامه CPU-z رفتیم و دمای کمتر از ۳۵ درجه را برای پردازنده دستگاه شاهد بودیم!!!
به نظر میرسد وقت آن رسیده تا برای همیشه به این شایعات پایان دهیم. این حقیقت نه تنها برای اکسپریا Z5 بلکه برای برادر کوچکترش، اکسپریا Z5 Compact نیز صادق است. در واقع اکسپریا Z5 پرچمداری است که بدون توجه به نام پردازنده ای که در قلب آن قرار گرفته میتازد و در این راه هم کاملا خونسرد است! در پایان از شما دعوت میکنیم تا با تماشای این ویدئوی کوتاه خونسردی اکسپریا Z5 را با چشمان خود مشاهده کنی
بنچمارک و تست حرارت اکسپریاZ5
http://video.xperian.ir/%D8%A8%D9%86%DA%86%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%88-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-z5/

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا