اخبار

۲۰ میلیون نسخه از گلکسی S8 به فروش رفته است

جدید ترین آمار فروش گوشی های سامسونگ نشان می دهد که تا کنون ۱۹٫۸ میلیون نسخه از گلکسی S8 به فروش رفته است. با توجه به این موضوع که گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۸ تا ۲۱ آوریل به بازار عرضه نشده‌ بودند، دستیابی به این رکورد برای کمپانی سامسونگ بسیار شگفت‌انگیز است. استراتژی آنالیتیکز اعلام کرده که شرکت مورد بحث از زمان شروع عرضه‌ی گوشی‌های سری گلکسی اس ۸ به طور میانگین در هر روز تعداد ۲۷۸ هزار واحد از این محصول را به فروش رسانده است. سامسونگ در نهایت توانسته در اوایل ماه جولای به رکورد فروش بیش از ۲۰ میلیون گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس دست یابد.
آنالیتیکز طبق گزارش جدیدی که در ماه جاری میلادی ارائه کرده است ،نشان می دهد که این فروش ۲۰ میلیون نسخه ای توانسته در فروش کلی شرکت سامسونگ تاثیر به سزایی داشته باشد از این رو پیش بینی می شود که تا پایان سال میلادی حتی با عرضه شدن گلکسی نوت ۸ ، سامسونگ بتواند کل ضرر دهی نوت ۷ را نیز جبران کند.
به نظر می رسید که با عدم انتشار آمار فروش گلکسی S8 توسط سامسونگ این گوشی حتی فروشی برابر با گلکسی S7 نیز نداشته است.اما اینطور نشد . البته سامسونگ بلافاصله با انتشار گزارش‌های مالی اخیر خود، به پیش‌بینی‌های یاد شده خاتمه داد. سامسونگ با انتشار این گزارش نشان می‌دهد که بخش موبایل این کمپانی با استفاده از روشی مطلوب، تقریبا موفق شده تا ضررهای ناشی از شکست فروش گلکسی نوت ۷ در پاییز سال قبل را جبران کند.
البته باید در نظر داشت که دو سه هفته آینده نیز از گلکسی نوت ۸ رونمایی خواهد شد و انتظارمی رود که پس از این رونمایی باید منتظر تاثیرات مثبت آن بر بازار گوشی های هوشمند باشیم. بر اساس ارزیابی‌هایی که اخیرا در مورد سهم بازار سامسونگ انجام شده، این کمپانی کره‌ای در حال حاضر بیش از پنجاه درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد و احتمالا برتری خود را نسبت به اپل و هواوی در چندسال آینده حفظ خواهد کرد. گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ در ۲۳ آگوست (یکم شهریور) رسما رونمایی خواهد شد و احتمالا فروش این محصول از اواخر ماه سپتامبر آغاز می‌شود. با توجه به اینکه اخیرا بعضی از منابع نزدیک به صنعت موبایل اعلام کرده‌اند که گلکسی نوت ۸ در بازارهای اروپایی با قیمتی در حدود ۱۱۰۰ دلار عرضه می‌شود، این فبلت ۶.۳ اینچی به احتمال زیاد باعث افزایش حاشیه‌ی سود سامسونگ خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا