اخبار

۲۲ شهریور ماه تاریخ رونمایی از آیفون ۸ خواهد بود

با این که هنوز دعوتنامه ای رسمی مبنی بر معرفی آیفون ۸ ارسال نشده است اما اپل اعلام کرده ه در رویدادی خاص در تاریخ ۲۲ شهریور ماه قصد رونمایی از پرچمدار خود و دو مدل دیگر از برند های برتر را دارد.
یکی از گوشی‌های جدید اپل، آیفون ۸ است که بر اساس خبرها و گزارش‌های فراوانی که در مورد آن منتشر شده، به یک نمایشگر اولد مجهز خواهد بود. این محصول همچنین از طراحی بدون حاشیه بهره می‌برد و پنل جلویی آن تقریبا به طور کامل توسط نمایشگر پوشانده شده است. از دیگر ویژگی‌های شایعه شده برای این مدل، می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و سنسورهای سه‌بعدی تشخیص عمق تصویر و تشخیص چهره اشاره کرد. گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد قیمت این مدل از آیفون مطرح شده و نیویورک تایمز هفته‌ی گذشته با انتشار خبری مرتبط با آیفون ۸، قیمت این محصول را حدود ۹۹۹ دلار اعلام کرده است. اپل به احتمال زیاد در کنار آیفون اولد، از دو مدل آیفون دیگر نیز رونمایی خواهد کرد. این دو گوشی در واقع نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس فعلی این شرکت بوده و از طراحی مشابه این دو محصول بهره خواهند برد.
به نظر می رسد که در این راستا نیز اپل واچ به همراه آیفون معرفی شود. همانطور که قبلا نیز در موبایلستان خواندیم انتظار داریم که این ساعت هوشمند به تنهایی بتواند از سیستم های شبکه پشتیبانی کند و بتواند ۴G را در اختیار داشته باشید افزون بر این، انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها به زودی از مدل جدید اپل‌ تی‌وی نیز رونمایی کنند. این مدل جدید از محتوای با کیفیت ۴K پشتیبانی خواهد کرد. مهم‌ترین منبع درآمد اپل در حال حاضر فروش آیفون‌های این کمپانی است. بد نیست اشاره کنیم که فروش این محصول در دو سال اخیر کاهش یافته و یکی از دلایل به وجود آمدن این وضعیت، طراحی تکراری آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اعلام شده که تقریبا شبیه به نسل‌های پیشین این محصولات است. اپل امیدوار است که به بهره گرفتن از طراحی جدید در آیفون جدید خود، میزان تقاضا برای این گوشی‌ هوشمند پرچمدار را افزایش دهد. شایان ذکر است که اپل در ماه ژوئن اعلام کرده که اسپیکر مبتنی بر دستورات صوتی خود موسوم به هوم‌پاد و مدل جدید کامپیوتر آی‌مک را در پایان سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا